fredderen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Som tittelen sier trenger jeg hjelp til å få satt opp en gamer/bilderedigerings pc. Har ikke tenkt til å bruke mer enn 6000,- ... Har sett på to PC-er hos komplett.no. Den og den Det jeg lurer på er om det er mulig å få bedre PC-er i den prisklassen? Har skjerm, så er ikke behov for det. Hvis noen kunne vært så snille å sette opp noe bedre vil jeg bli veldig takknemlig! Tenker i hovedsak og bruke maskinen til photoshop, Lord of the Rings onlie og Age of Conan Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Kan du bygge selv, eller kjenner du noen som kan? Endret 15. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Kan du bygge selv, eller kjenner du noen som kan? Kan ikke bygge selv, men har en fetter som kan. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Satt da sammen denne. Kan eventuelt spare en del ved å ikke ta et så kraftig skjermkort, men hvis du skal spille mye, er dette av de beste. Endret 15. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Satt da sammen denne. Kan eventuelt spare en del ved å ikke ta et så kraftig skjermkort, men hvis du skal spille mye, er dette av de beste. Tusen takk Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg trenger også et kabinett. Blir ikke dette dyrt i henhold til frakt? Er det ikke enklere og billigere å kjøpe en ferdig maskin da? Endret 15. juni 2008 av fredderen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Se der, glemte jeg et kabinett ja. Nå har jeg lagt til et kabinett, men måtte dessverre kutte ned på skjermkortet. Bytta skjermkort til HD3870, men et utrolig bra kort! Kjører alle nåværende spill supert. Her er oppsettet. Si ifra hvis du ikke likte kabinettet, så skal jeg finne et nytt ett. Det kabinettet kan du få med rødt, blått, og grønt lys. Endret 15. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Se der, glemte jeg et kabinett ja. Nå har jeg lagt til et kabinett, men måtte dessverre kutte ned på skjermkortet. Bytta skjermkort til HD3870, men et utrolig bra kort! Kjører alle nåværende spill supert. Her er oppsettet. Si ifra hvis du ikke likte kabinettet, så skal jeg finne et nytt ett. Det kabinettet kan du få med rødt, blått, og grønt lys. Konge =) Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan kabinettet ser ut, for min del kan det være en kullklump... Skal se på skjermen jeg=) Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Klarer det oppsettet å kjøre Age of Conan på fult? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Fullt og fullt.. Det skal rimelig mye til å kjøre AoC på fullt, men det vil takle det veldig bra. Det kan være vanskelig å få til et oppsett som kjører Age Of Conan på fullt, til 6000, men kan se om jeg kan kutte ned, og få et enda bedre skjermkort. Legger til link etterhvert. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Fullt og fullt.. Det skal rimelig mye til å kjøre AoC på fullt, men det vil takle det veldig bra. Det kan være vanskelig å få til et oppsett som kjører Age Of Conan på fullt, til 6000, men kan se om jeg kan kutte ned, og få et enda bedre skjermkort. Legger til link etterhvert. Takk for at du er så behjelpelig! Kan jo gå opp til 6500,- da Endret 15. juni 2008 av fredderen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hehe, bare hyggelig. Nå fikk jeg kutta ned på kabinettet, faktisk et noe bedre kabinett nå tror jeg. Her har du linken. Fikk da også plass til HD3870x2, og det vil kjøre AoC supert! Endret 15. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Hehe, bare hyggelig. Nå fikk jeg kutta ned på kabinettet, faktisk et noe bedre kabinett nå tror jeg. Her har du linken. Fikk da også plass til HD3870x2, og det vil kjøre AoC supert! Takk Men er det behov for 500gb harddisk? Tror selv personlig jeg ikke vil trenge mer en maks 230gb Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det fyller seg veldig fort opp, det har jeg selv erfart. Men hvis du tror det holder med 250gb, så kan jeg legge til det. Da sparer du nok litt penger der og. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Det fyller seg veldig fort opp, det har jeg selv erfart. Men hvis du tror det holder med 250gb, så kan jeg legge til det. Da sparer du nok litt penger der og. Tror det holder Har en ekstern harddisk og, så det går fint Ser at det ikke er noe lydkort med, er det lydkort i hovedkortet? Endret 15. juni 2008 av fredderen Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Det er lydkort ja. Flott =) Må bare forhøre meg med han som har kredittkort før jeg får kjøpt noe Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan du bygge selv, eller kjenner du noen som kan? Kan ikke bygge selv, men har en fetter som kan. Det går veldig raskt å lære å bygge PC. Tips: Delene passer som regel bare en plass ;D Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Kan du bygge selv, eller kjenner du noen som kan? Kan ikke bygge selv, men har en fetter som kan. Det går veldig raskt å lære å bygge PC. Tips: Delene passer som regel bare en plass ;D Hehe, men er litt dumt hvis jeg ødelegger utstyr til 6k Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Bygde men første PC uten opplæring å erfaring til 15k gikk helt fint x] Endret 15. juni 2008 av Rudde93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå