Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feilmelding ved formatering

Anbefalte innlegg

Har hatt en del problemer med en 3 år gammel pc. Har formatert mange ganger uten problemer tidligere. Iløpet av de siste månedene har PC-en blitt mer og mer ustabil og restarter ofte. Tenkte og formatere den slik at all dritten forsvinner. Etter en stund kommer denne bluescreenen opp.

Har fjernet det meste av unødvendig programvare, men feilmeldingen gjentar seg. En stor stjerne til den som hjelper meg med å løse dette problemet!

post-164060-1213543542_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer meg ikke inn på data'n igjen, så kan ikke sjekke detaljer på alle komponentene:/ ender bare opp i denne frossne skjermen...

Dette er det jeg husker:

Packard Bell, 512 mb ram, 200 GB, Amd Athlon 64+(?), sound blaster audigy lydkort, ATI Radeon skjermkort..(9550 elns?)

post-164060-1213545302_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, fant ut av problemet. Merket av "Disable" på nesten alt i BIOS. Tok ca. 18 timer å formatere :thumbdown:

Nå har jeg et nytt problem, nemlig driveren til lyden. Har et Creative Sound Blaster Audigy 7.1 lydkort. Modell nummer SB0570

Lasta ned driver fra creative sin nettside men får en error message idet jeg skal installere driveren.

Error Setup is unable to detect a supported product on your system. Please ensure that your product is properly installed before running this Setup program. Setup will now exit.

Andre som har opplevd dette? Please help?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...