JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 La Décadence de la décadence sier jeg bare! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Japp, selv om jeg ikke vet hva det betyr Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Endret 29. juni 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Woodward meg her og Woodward meg der jeg skal se Dominic Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vet det er plata, men ikke hva setningen betyr Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 décadence betyr forfall. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube flott spilleliste for en regnfull kveld Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Gi meg navna på alle ? bare skriv video 1 osv Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Driving Home, Loft & Remedy av hwm This Is A Lovesong for the Loveless, If This Was Killing Me Would You Stop & My Heart Is A Soldier av tjt Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 siden Citizen Bridge ikke er spesielt aktuell lengre, så får fansen lov å spre det gode ord via nettet - så, http://rs285.rapidshare.com/files/83413245/The_Bridge_1.rar http://www.rapidshare.com/files/83773486/The_Bridge_2.rar satan så bra. mest varierte emoalbum noensinne? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Driving Home, Loft & Remedy av hwmThis Is A Lovesong for the Loveless, If This Was Killing Me Would You Stop & My Heart Is A Soldier av tjt Med Remedy som den helt klart beste HWM-låta! Vil samtidig anbefale for folk Cadillac Blindside! Supert band som nå er oppløst, desverre. Midt i mellom post-hardcore og mer rett fram punk revival musikalsk sett, og til tider dystre tekster (ala Alkaline Trio) Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) hwm ække så tøft eeeegentlig. men helt ok. post-hardcore er et skikkelig døvt begrep. punk revival er et like skikkelig døvt begrep. Alkaline Trio er et skikkelig døvt band. de var på Fueled By Ramen som er et skikkelig døvt label. de har turnert med Dashboard Confessional som er et skikkelig døvt band. de har "A Retrospective" i ene albumtittelen deres og band som stjeler fra gode emoband pleier å være skikkelig døve (sjekk Scary Kids Scaring Kids for eksempel). helt ærlig så bekymrer det meg ikke så mye at jeg er på et skrekkelig tregt nett nå, uten mulighet til å høre Cadillac Blindside (MySpace er ikke særlig imponerende på trege nett-tilkoblinger). Endret 12. juli 2008 av indietrash Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jækli mye "døvt" her. Akkurat betegnelsene på Cadillac Blindside har jeg hovedsakelig hentet fra andre nettsider, siden jeg synes at det ikke alltid er lett å stadfeste band, stilfesting er døvt i seg selv, men det må til tider til! Punk revival brukte jeg siden allmusic.com brukte den, og det er den siden jeg for min del henter mest fra: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=77:2770 Allmusics side om Cadillac Blindside: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll På listen over "lignende band" står faktisk ikke Alkaline Trio, men jeg mener at flere tekster kan ligne på noe Alkaline Trio kunne ha gjort. Og ja, Cadillac Blindside ga ut cd'er på Fueled By Ramen. Fueled By Ramen har jo også gitt ut noe med feks Less Than Jake, Lifetime, Pietasters og The Impossibles, men mange andre svake acts drar ned cred'en deres! Angående Alkaline Trio: Døvt? Næh, Good Mourning og Goddammit er fortreffelige plater! Hot Water Music er kanskje et av de beste banda som mikser 90s melodic hardcore punk med "emo" (døvt, men jaja) Endret 12. juli 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 meh. var å så Manhattan Skyline igår. der skulle du vært vettu. feteste gigen jeg har vært på. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) "meh." Det er svaret på mitt "lange" innlegg..? Skuffende Tok dog ikke helt Manhattan Skyline, ikke helt "meg". Men ser ut til å være på det nystartede "Fysisk Format", plateselskapet til Tiger, og det står det jo respekt av Endret 19. juli 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 nei det er de ikke. de er på audio is a war. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 audi is a war er nedlagt, så noe nytt derifra blir det ikke. det er ikke avgjort hvor nye manhattan skylineskiva blir utgitt pr dags dato...med mindre noen har enda bedre insideinfo Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mente at de sto på Fysisk Formats liste over fremtidige utgivelser... Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 http://www.last.fm/group/emokids laLA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå