Gå til innhold

Noen emokids eller skramz her?


indietrash

Anbefalte innlegg

lurer bare på om det er noen emokids eller skramz tilstedeværende her? :)

isåfall, hvilken musikk har deres ører daglig glede av?

 

band det går mye i her er,

 

A Bunny's Caravan, Zookeeper, Venomous, The Bridgeheads, mamma jeg blör, The Young Hasselhoffs, Embrace, Rites of Spring, Hüsker Dü, Swing Kids, Antioch Arrow, Jenny Piccolo, Cap'n Jazz, American Football, Youth Pictures of Florence Henderson, Build Nest - Sleep, Morfar, Fighterpilot, rest of my life, Twist About Fireplace med mer :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eit knippe innlegg er fjerna. Er du ikkje interessert i denne sjangeren eller ikkje har lyst å diskutere emnet på eit sakleg nivå kan du gjere deg sjølv, dei andre brukarane og meg ei stor teneste og halde deg unna. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Trondheim emo? nææh. tror ikke det.

 

Går mest i Saetia og sailboats som sagt, og Circle takes the square

 

har du ikke hørt Sailboats så sjekk ut dem ut her . De har aldri gitt ut cd og 2/3 av bandmedlemmene er døde tho.

 

har hørt dem ja :)

skulle få en CD-R fra en eller annen distributør, men gjorde dessverre ikke det :(

 

sjekk ut How Is Annie for UTMERKET Trondheim-emo og mer :D

Lenke til kommentar

@CypheroN,

ALT. seriøst. jeg har hele katalogen minus to album som ikke er mulig å få tak i lengre (Make It A Dead One og Microwave Bacon Cookers). den største favoritten min må være A Bunny's Caravan, som har gitt ut det som etter min menin er det beste albumet noensinne (Draining Puddles, Retrieving Treasures). du kan høre en av deres majestetiske låter via How Is Annie sidene.

 

 

@Cyberpunk,

folk som hører på/lager screamo

Endret av indietrash
Lenke til kommentar

Skramz er:

 

 

"A new term for the screamo/emo bands of the 90s, or anythign that is REAL screamo/emo. I'm not sure if the term is supposed to be taken seriously or not, but it's there. Possibly created in revolt of the shitty 'new' emo bands and self-proclaimed 'emo' kids.

Not skramz: Emery, MCR, Saosin etc

 

Skramz: I Hate Myself, Hot Cross, Raein, Saetia, Orchid etc "

 

..Og det er helt sant! :) (tatt fra dictionary side)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...