96robert Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hei! Her er en liste med alle mine "Gode kort" : Diamantkort: Tarik Elyounoussi Runar ardBerg Espen Spg og Jan Gunnar Solli Gullkort: Øyvind Storflor Pål Steffen Andresen Martin Husår Markus Kiesenebner Kenneth Udjus Petter Vaagan Moen Daniel Fredheim Holm Kjetil Wæhler Ole Christer Basma Knut Olav Rindarøy John Anders Rise og Stig Johansen Topp 50 kort (Da teller jeg bare med Vanlige kort): Peter Ijeh Nicolai Stokholm Raio Piiroja Alexander Ødegaard Roar Strand Jan Gunnar Solli Bjørn Helge Riise Kjetil Wæhler Eddie Gustafsson Indridi Sigurdsson Kristofer Hæstad Lars Iver Strand Børre Steenslid Tarik Elyounoussi Kasey Wehrman Espen Johnsen Daniel Fredheim Holm og Sidurd Rushfeldt Noen Som Byr Eller? Endret 6. juli 2008 av 96robert Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei! Her er en liste med alle mine "Gode kort" : Diamantkort: Tarik Elyounoussi Runar Berg og Jan Gunnar Solli Gullkort: Pål Steffen Andresen Martin Husår Markus Kiesenebner Kenneth Udjus Petter Vaagan Moen Kjetil Wæhler Ole Christer Basma Knut Olav Rindarøy John Anders Rise og Stig Johansen Trenerkort: Kjell Jonevret Topp 50 kort (Da teller jeg bare med Vanlige kort): Raio Piiroja Alexander Ødegaard Roar Strand Jan Gunnar Solli Bjørn Helge Riise Kjetil Wæhler Eddie Gustafsson Indridi Sigurdsson Kristofer Hæstad Lars Iver Strand Børre Steenslid Tarik Elyounoussi Kasey Wehrman Espen Johnsen Daniel Fredheim Holm og Sidurd Rushfeldt Noen Som Byr Eller? byr: ighalo i vanlig for wæler deal? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Nei. veigar pall g og khaled mouelhi i vanlig? Endret 15. juni 2008 av vagfk Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trokke det. det er for han i vanlig asså Lenke til kommentar
96robert Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Trokke det. det er for han i vanlig asså Ok Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trokke det. det er for han i vanlig asså Ok gidder du det? Lenke til kommentar
96robert Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Trokke det. det er for han i vanlig asså Ok gidder du det? Tja, har du Martin Andresen , Alanzinho eller Nannskog i Vanlig? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trokke det. det er for han i vanlig asså Ok gidder du det? Tja, har du Martin Andresen , Alanzinho eller Nannskog i Vanlig? gjør han mot andresen da.. ring meg robert... Lenke til kommentar
96robert Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen Andre Som Byr? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen Andre Som Byr? er du intresert i Bjørdal? Lenke til kommentar
96robert Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Ja, men jeg byr bare gull og vanlige Dette kan jeg by: Ole Christer Basma (Rbk) Kenneth Udjus (Brann) Markus Kiesenbener (Lsk) og Martin Husar (Lsk) Alle i Gull! Endret 15. juni 2008 av 96robert Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, men jeg byr bare gull og vanlige Dette kan jeg by: Ole Christer Basma (Rbk) Kenneth Udjus (Brann) Markus Kiesenbener (Lsk) og Martin Husar (Lsk) Alle i Gull! nei! Lenke til kommentar
96robert Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Ok, Noen fler som byr? Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 byr ALEXSANDER AAS ivar rønningen og 7 gull eller no Lenke til kommentar
96robert Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 byr ALEXSANDER AAS ivar rønningen og 7 gull eller no Er Alexander Aas og Ivar Rønningen i Diamant? Lenke til kommentar
96robert Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Andre som byr? Lenke til kommentar
steffu007 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei! Her er en liste med alle mine "Gode kort" : Diamantkort: Tarik Elyounoussi Runar Berg og Jan Gunnar Solli Gullkort: Pål Steffen Andresen Martin Husår Markus Kiesenebner Kenneth Udjus Petter Vaagan Moen Daniel Fredheim Holm Kjetil Wæhler Ole Christer Basma Knut Olav Rindarøy John Anders Rise og Stig Johansen Topp 50 kort (Da teller jeg bare med Vanlige kort): Raio Piiroja Alexander Ødegaard Roar Strand Jan Gunnar Solli Bjørn Helge Riise Kjetil Wæhler Eddie Gustafsson Indridi Sigurdsson Kristofer Hæstad Lars Iver Strand Børre Steenslid Tarik Elyounoussi Kasey Wehrman Espen Johnsen Daniel Fredheim Holm og Sidurd Rushfeldt Noen Som Byr Eller? jeg har Allan gaarde i gull og Espen Hoff i gull? Lenke til kommentar
96robert Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Hei! Her er en liste med alle mine "Gode kort" : Diamantkort: Tarik Elyounoussi Runar Berg og Jan Gunnar Solli Gullkort: Pål Steffen Andresen Martin Husår Markus Kiesenebner Kenneth Udjus Petter Vaagan Moen Daniel Fredheim Holm Kjetil Wæhler Ole Christer Basma Knut Olav Rindarøy John Anders Rise og Stig Johansen Topp 50 kort (Da teller jeg bare med Vanlige kort): Raio Piiroja Alexander Ødegaard Roar Strand Jan Gunnar Solli Bjørn Helge Riise Kjetil Wæhler Eddie Gustafsson Indridi Sigurdsson Kristofer Hæstad Lars Iver Strand Børre Steenslid Tarik Elyounoussi Kasey Wehrman Espen Johnsen Daniel Fredheim Holm og Sidurd Rushfeldt Noen Som Byr Eller? jeg har Allan gaarde i gull og Espen Hoff i gull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg