WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Her om dagen var jeg litt grinete på skolen, så jeg satt med Miljøarbeideren vår, så hørte jeg noen lukket opp døren, så gikk de i gangen, så ropte jeg "HVEM TAPER ER DET SOM KOMMER NÅ A?!" så var det rektor og rådgivern ^^ Her om dagen var jeg litt grinete på skolen, så jeg satt med Miljøarbeideren vår, så hørte jeg noen lukket opp døren, så gikk de i gangen, så ropte jeg "HVEM TAPER ER DET SOM KOMMER NÅ A?!" så var det rektor og rådgivern ^^ Bra det ikke var norsklæreren som kom.. *humre* Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 ^_^ Hadde vært inlegg 1337 hvis dette ikke hadde vært off-topic! ;o Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) "grammatikk"? Endret 15. juni 2008 av Koffert Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 ^_^ Hadde vært inlegg 1337 hvis dette ikke hadde vært off-topic! ;o og dette inlegget lagde du bare for å fortelle det:D Det var jo gullkorn i seg selv:P Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 HAHA! Lol @ emnetittel! You fail! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 "Hvem taper"? Ja, hvem tapte på det, mon tro? =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 HAHA! Lol @ emnetittel! You fail! Det er en del av poenget.... Fail @ folk som ikke ser humoren Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Faen da! Jeg var trøtt da jeg skrev det xD Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 HAHA! Lol @ emnetittel! You fail! Det er en del av poenget.... Fail @ folk som ikke ser humoren JAAAAA! Særlig! Ikke faen at jeg tror deg! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det er en del av poenget.... Det er ikke alltid like lett å oppfatte poeng hvis det ikke er morsomt. Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 HAHA! Lol @ emnetittel! You fail! Det er en del av poenget.... Fail @ folk som ikke ser humoren Hvis du skal legge inn en leif med vilje, bør du presisere dette i en spoiler. Hvis ikke er den ikke med vilje, og su har ikke klart det du prøvde på. (hvis noen finner feil, og presiserer den, så viser jeg et STOORT careface.. jeg er et menneske. er ikke feilfri jeg heller:D) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis du skal legge inn en leif med vilje, bør du presisere dette i en spoiler. Hvis ikke er den ikke med vilje, og su har ikke klart det du prøvde på. (hvis noen finner feil, og presiserer den, så viser jeg et STOORT careface.. jeg er et menneske. er ikke feilfri jeg heller) Måtte bare. Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis du skal legge inn en leif med vilje, bør du presisere dette i en spoiler. Hvis ikke er den ikke med vilje, og su har ikke klart det du prøvde på. (hvis noen finner feil, og presiserer den, så viser jeg et STOORT careface.. jeg er et menneske. er ikke feilfri jeg heller) Måtte bare. Som sagt, careface. Jeg sier ikke at jeg skriver feilfritt, men det gjør han. Det er forskjellen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Som sagt, careface. Jeg sier ikke at jeg skriver feilfritt, men det gjør han. Det er forskjellen. Enda godt. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Som sagt, careface. Jeg sier ikke at jeg skriver feilfritt, men det gjør han. Det er forskjellen. Hvem sier det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå