Revolution Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hah, njaa ... passende til workloggen i hvertfall Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Følger med på denne gamle workloggen og jeg Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Første update er ute Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gleder meg til neste, hvordan fikk du ordnet et så billig kabinett? har så lyst på det kabinettet du linket til der Følger med videre, keep up the good work! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg fikk ordnet det fordi jeg er JÆVLIG HARDCORE!!!!!! Neida, mac1.no ;-) Henter G5-kabinettet i morgen. Bilder kommer i egen tråd Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1298700 :-) Lenke til kommentar
polonium Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ble skikkelig nice den gamle G3`n:-) Nytt liv til gammelt stygt kabinett (likte ikke den mintgrønne fargen)som ellers bare hadde blitt kastet. Jeg har en gammel G4 på 400mhz som heller ikke var særlig fin. Etter å ha lest denne tråden øynet jeg nytt håp for det gamle kabinettet. Så nå i helga har jeg lakkert den svart metalic +klarlakk og montert et Zotac miniITX HK inni på dual 1,2GHZ/8GBram som skal fungere som NAS eller mediasenter med XMBC. Mangler DVD og HD fortsatt, men tenkte å hente filer over nettverk og kjøre OS fra minnepinne. ++++ til denne workloggen:-)Skal legge ut bilder i ettermiddag:-) Lenke til kommentar
polonium Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Her kommer noen bilder av x86 G4:-) Endret 28. november 2011 av polonium Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Hei! Dette var veldig morsomt å lese! Det er alltid gøy å inspirere andre! Har du planer om å bruke maskinen til noe? Hvis du mangler HDD-brett, så kan du få ett av meg. Får jeg spørre hvor du fikk tak i de WLAN-antennene? Trenger noe slikt selv. Lenke til kommentar
polonium Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå kjører jeg Ubuntu 64 fra minnepinne (uten swap) på maskinen, og det funker overaskende bra. Har lyst å eksprementere med ramdrive. Har prøvd linux slax fra ramdrive og det er jo overlegent en SSD, men har bare sett smådistroer kjøre på ramdrive:-( Men jeg satser på å kjøpe en SSD med tid og stund. De antennene fulgte med når jeg kjøpte HK:-) Så jeg vet dessverre ikke hvor man får tak i slikt. Med det funker upåklagelig!! Takker for tilbudet av HD brett men jeg har alle liggende bare ikke montert de ennå da jeg ikke har noen HD å montere der:-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå