sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Her kan vi legge ut bildene.. Mine kommer i egen post Endret 15. juni 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Kommer med bilder så fort jeg har fått i meg litt mat :] Edit: Endret 15. juni 2008 av Hille Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Lurer jammen på om jeg burde hoste bildene en annen plass.. Jeg har en del... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Her kommer bildene som ikke er HDR (De har jeg ikke kommet til enda...) (Beklager at bildene ikke er i rett rekkefølge, er stress å holde orden på 38 bilder her på forumet.) Først tok vi turen til sommerfuglparken Deretter tok vi turen ut til en åker og så ut på en strand Hele gjengen er i gang med å ta bilder av den gamle perla som stod parkert der ute. Hille Anderssb Hille Hille foran, Pallesen bak han, dama mi med ryggen til og Anderssb borte med bilene Hille ute i åkeren igjen Anderssb Pallesen og Anderssb på vei ut til stranden Hille og Pallesen Anderssb Hille tafser på D3et til Pallesen Anderssb, Pallesen og Hille på vei tilbake til bilene Bilen til Pallesen (?) i speilet Pallesen, Anderssb og Hille Hille lekte med litt tang for å få ett blinkskudd Endret 18. juni 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 HDR Panorama: Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Mye flotte bilder. Ikke mye som avslører at det siste er et HDR, men nok til at jeg ville spurt i det minste. Signaturen din: Hvilket # er den kjente? Er du en "skin-job"? :O Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Mye flotte bilder. Ikke mye som avslører at det siste er et HDR, men nok til at jeg ville spurt i det minste. Signaturen din: Hvilket # er den kjente? Er du en "skin-job"? :O Jeg er fan av HDR bilder som ser naturlige ut I'm a six! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Ser dere besøkte Byberg Stranden .. 3-4 min for meg og kjøre med scooteren det, hehe. Var opptatt hele dag så kunne ikke ta turen helt inn til Stavanger for og bli med, men kunne atleast komt ned til Stranda. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Ser dere besøkte Byberg Stranden .. 3-4 min for meg og kjøre med scooteren det, hehe. Var opptatt hele dag så kunne ikke ta turen helt inn til Stavanger for og bli med, men kunne atleast komt ned til Stranda. Du får bli med neste gang da Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Mye bra bilder her. Har ikke fått tid til å tømme alle minnekortene enda, men det kommer nok bilder fra meg litt senere i dag. En liten teaser: Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Flotte farger på det siste der. Dæven steike så bra location dere fant! Egen sommerfulgpark i nærheten, eller gjemte de seg i gresset? Nå får Tom og Anew finne noe skikkelig locations! I tillegg trenger vi en fra hovedstaden med D3! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Flotte farger på det siste der. Dæven steike så bra location dere fant! Egen sommerfulgpark i nærheten, eller gjemte de seg i gresset? Nå får Tom og Anew finne noe skikkelig locations! I tillegg trenger vi en fra hovedstaden med D3! Og så trenger vi noen med fet bil! Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Flotte farger på det siste der. Dæven steike så bra location dere fant! Egen sommerfulgpark i nærheten, eller gjemte de seg i gresset? Nå får Tom og Anew finne noe skikkelig locations! I tillegg trenger vi en fra hovedstaden med D3! Sommerfuglpark ja. Og så trenger vi noen med fet bil! Tom Eller bare finne en random som står der fra før, som vi gjorde. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Her kommer mine bilder fra turen: Turen startet i sommerfuglparken. Litt dårlig lys der inne, men etter å ha pushet D3'en til ISO 2500 gikk det som en drøm. En liten kid som stolt viser frem sommerfuglen han har fanget Og gikk så videre til hellestø, eller nærmere bestemt bybergstranda. Anderssb og Sn0dig Anderssb, Hille og Sn0dig Hille ligger å kryper i gresset nede til venstre Hille var hard på IR-fotograferingen Hille Lyset ble ganske rått etterhvert Sn0dig Konge tur folkens. Må gjentas i nærmeste fremtid og gjerne også med primus, grill eller noe. Vi kan vel bare begynne å planlegge neste tur med en gang, så får vi litt gang på det.. Endret 16. juni 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Utrolig fine bilder Pallesen. Mektig imponert! Var en del "linselus" der fremstilt som Hille Første gang jeg har blitt portrert på så mange bilder :} polafilter prøvde meg på et hdr Pallesen Anderssb Endret 16. juni 2008 av Hille Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Mange fine bilder folkens. Skal ta å legge ut mine også i morgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ja, det var da en flott, billed-rik foto-safari dere var på. Mange blinkskudd der ja. (Uppss..noen ganger får jeg bildene etter hverandre i en lang rekke, så jeg må scrolle, det er i Explorer, har sett det før her, men ,men...flotte bilder uansett!) PS. Noen bilder forsvant av så fort, bare et rødt kryss, men jeg tror det var dette jeg syntes var så spesielt fint: En liten kid som stolt viser frem sommerfuglen han har fanget Kunne tenke meg å laste det ned..... RandiA Endret 17. juni 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 PS. Noen bilder forsvant av så fort, bare et rødt kryss, men jeg tror det var dette jeg syntes var så spesielt fint:En liten kid som stolt viser frem sommerfuglen han har fanget Kunne tenke meg å laste det ned..... RandiA Mulig serveren var nede akkuratt da, men de skal fungere nå. Utrolig fine bilder Pallesen. Mektig imponert!Var en del "linselus" der fremstilt som Hille Første gang jeg har blitt portrert på så mange bilder :} Thanks! Fikk mye bra du også. Ble det noe utav IR-fotograferingen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Ble det noe utav IR-fotograferingen? Jeg fikk det ikke til. Tenkte å lese på divere guider. Må nesten klare det. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Makan til utstyr folk har i Bergen! Misunnelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå