Lars_BK Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har en Xbox Premium som er koblet til Xbox live, og det fungerer utmerket. Men når jeg fikk en Xbox Elite inn i huset og skulle koble til den og, ble det vanskelig. Etter å ha stilt inn brannmur og alt slik at det skulle fungere, gikk alle testene på "Test Connection" fint frem til "Xbox LIVE", som ble Failed. På More info står det at det kan hende kontoopplysninene kan være feil, men dette skjer når jeg prøver å lage en ny konto. På Xboxen er det fra før en konto, som har blitt recovered på en annen konsoll. Oppsummert: Xbox LIVE failed, selv om en annen Xbox med samme nettverksinnstillinger klarer seg fint. Kodene for feilen er: W: 0000-000B X: 0000-F001 Y: 30AB-48E0 Z: 0000-0000 Er det noen som vet hva dette skal bety, eller hva jeg kan gjøre? Har lest om folk med lignende erfaringer som bare måtte vente i noen dager før det kom tilbake igjen. Men det høres da pussig ut? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvilket ledd feiler den på? MTU? Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Den feiler ikke før Xbox Live, det er det som er poenget. Alt fungerer, men det fungerer ikke for det. Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Det skjønner jeg i tilfellet ingenting av, for det har ikke skjedd noe ureglementert av noe slag. Kanskje det er på tide å ringe service? Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hm. Nå fungerer det plutselig, uten at noen har gjort noe. Hva har vi lært? (Tråden kan godt låses for min del?) Edit: Og så sluttet det å fungere igjen. Må være Xbox Live som er ustødig. Endret 15. juni 2008 av Lars_BK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå