tq Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei Lastet ned versjon 9 av windows media player , men den tar ikke DVD spiller min...hvordan fixe dette , eller er det en bedre DVD player (Free) ?? Brukte WinDVD4 til trial perioden gikk ut Noen forslag ....??! Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 HeiLastet ned versjon 9 av windows media player , men den tar ikke DVD spiller min...hvordan fixe dette , eller er det en bedre DVD player (Free) ?? Brukte WinDVD4 til trial perioden gikk ut Noen forslag ....??! Hva er det du egentlig prøver på ? Spille av DVD filmer eller lage DVD filmer ? Lenke til kommentar
tq Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 HeiLastet ned versjon 9 av windows media player , men den tar ikke DVD spiller min...hvordan fixe dette , eller er det en bedre DVD player (Free) ?? Brukte WinDVD4 til trial perioden gikk ut Noen forslag ....??! Hva er det du egentlig prøver på ? Spille av DVD filmer eller lage DVD filmer ? Hei ,Spille av.. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Da trenger du nok noe slikt som WinDVD eller PowerDVD ja, vet ikke om det finnes gratis versjoner av DVD software, det følger jo med det meste da. Tror jeg har minst 5 forskjellige på cd som har fulgt med diverse hovedkort, grafikkort o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå