viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Siter her nå med mgs4. Det jeg luere på er hvem spill jeg trenger, får å få med meg storyen før jeg begynner på 4ern. Vet det er: Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2,Metal Gear Solid 3 - Snake Eater, Metal Gear Solid 3: Subsistence. Hvem spill trenger jeg å spille? Er det noen flere? hva er forskjennen på: Metal Gear Solid 3 - Snake Eater og Metal Gear Solid 3: Subsistence Endret 16. juni 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Bummelum Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Siter her nå med mgs4. Det jeg luere på er hvem spill jeg trenger, får å få med meg storyen før jeg begynner på 4ern. Vet det er: Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2,Metal Gear Solid 3 - Snake Eater, Metal Gear Solid 3: Subsistence. Hvem spill trenger jeg å spille? Er det noen flere? hva er forskjennen på: Metal Gear Solid 3 - Snake Eater og Metal Gear Solid 3: Subsistence Snake eater er spillet før mgs4 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 hva er forskjellen på de to egentlig Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Alle Metal Gear spillene har vel noe med historien å gjøre. Noen i større grad enn andre. Mye lettere å bare lese historien et sted enn å spille alle spillene. MGS3: Subsistence inneholder Metal Gear og Metal Gear 2 tror jeg. Det gjør ikke Snake Eater. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Siter her nå med mgs4. Det jeg luere på er hvem spill jeg trenger, får å få med meg storyen før jeg begynner på 4ern. Vet det er: Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2,Metal Gear Solid 3 - Snake Eater, Metal Gear Solid 3: Subsistence. Hvem spill trenger jeg å spille? Er det noen flere? hva er forskjennen på: Metal Gear Solid 3 - Snake Eater og Metal Gear Solid 3: Subsistence Snake eater er spillet før mgs4 Det reddet nok dagen hans... Forskjellen på Snake Eater og Subsistence er at Subsistence er en nyere utgave med diverse ekstra. Blant annet en bedre kameravinkel. Vil først og fremst anbefale deg å spille MGS1 og MGS2. Det er de som foregår ganske rett før MGS4 historiemessig. Handlingen i MGS3 skjer lenge før de andre spillene og er vel kanskje litt mindre viktig i forhold til historien til MGS4 enn MGS1 og MGS2 er. Endret 15. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Siter her nå med mgs4. Det jeg luere på er hvem spill jeg trenger, får å få med meg storyen før jeg begynner på 4ern. Vet det er: Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2,Metal Gear Solid 3 - Snake Eater, Metal Gear Solid 3: Subsistence. Hvem spill trenger jeg å spille? Er det noen flere? hva er forskjennen på: Metal Gear Solid 3 - Snake Eater og Metal Gear Solid 3: Subsistence Snake eater er spillet før mgs4 Det reddet nok dagen hans... Forskjellen på Snake Eater og Subsistence er at Subsistence er en nyere utgave med diverse ekstra. Blant annet en bedre kameravinkel. Vil først og fremst anbefale deg å spille MGS1 og MGS2. Det er de som foregår ganske rett før MGS4 historiemessig. Handlingen i MGS3 skjer lenge før de andre spillene og er vel kanskje litt mindre viktig i forhold til historien til MGS4 enn MGS1 og MGS2 er. Haha, det der er rett og slett ikke riktig. Det er jo 3'ern og dens idealer som satte igang serien. Anyways Kjøp Subsistence. Hvis du vil ha med HELE serien kjøper du den og starter med disk 2 med Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake Lykke til! Glad det er noen som vil ha med resten av serien før de spiller MGS4. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Inneholder Metal Gear Solid 3: Subsistence nr1 og nr2? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake ja. Det er 7 spill i serien Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2 Metal Gear Solid 3 Metal Gear Solid: Portable Ops Metal Gear Solid 4 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har nettop spilt ferdig mgs3, som er et vanvittig bra spill. Men jeg tror jeg vil si meg enig i at dette er minst nødvendig å ha spilt gjennom før man begynner på mgs4. Tidslinjen til mgs "hovedspillene" er vel mgs3, mgs, mgs2 så mgs4. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Inneholder Metal Gear Solid 3: Subsistence nr1 og nr2? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Klarer du ikke lese eller er du helt blåst? Endret 15. juni 2008 av Birkin Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 dobbelpost trodde ikke jeg hadde lagt den ut skjønner du Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Haha, min feil Beklager den. Får ha lykke til med å anskaffe serien og spille den mest legendariske og beste serien noensinne laget! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Da bestill er jeg Metal Gear Solid 3: Subsistence så får jeg med meg storyen tusen tusen takk får hjelpen :!: Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du må fortsatt kjøpe Metal Gear Solid og Metal Gear Solid 2 da. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Det var noe snakk om at det skulle komme en pakke mad alle tre spillene i! har den kommet? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kom en i Japan ja. Aldri Europeisk release dessverre. Gidder du å fikse topicnavnet? Totalt intetsigende... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Kom en i Japan ja. Aldri Europeisk release dessverre. Gidder du å fikse topicnavnet? Totalt intetsigende... Intetsigende? Skjønte godt hva han mente ut fra topicnavnet jeg, men grammatikken er ikke helt på topp, så kan være vanskelig å forstå... Endret 15. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Kom en i USA også.. Metal Gear Solid - The Essential Collection.. 35CAD (i underkant av 200kr) på videogameplus.ca tror jeg, men det krever at du har en amerikansk, eller modifisert ps2 for å spille den. Endret 15. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
ashle2k Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvilke spill! Ikke HVEM spill.. Unnskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå