Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skulle ha sex, men kom ikke inn...


Gjest Christiano_Alexander_Ø

Anbefalte innlegg

Gjest Christiano_Alexander_Ø

Her om dagen skulle kjøresten og jeg ha sex for første gang. Vi startet rolig med forspill, og alt gikk som det skulle, helt til jeg skulle penetrere. Jeg kom ikke inn. Kan hun være for trang for meg, eller var det bare at hun var litt redd, og vagina ble strammere enn vanlig?

 

Mvh

 

CAØ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Christiano_Alexander_Ø
Kan være at hun var alt for nervøs og da ender det av og til med at selv om hun er kåt og klar så strammer hun seg enda mer enn vanlig og det resulterer i at det blir alt for trangt for deg.

 

Det var det jeg selv tenkte. Er nok store muligheter for det

Lenke til kommentar
Gjest Vært borti dette
Kan være at hun var alt for nervøs og da ender det av og til med at selv om hun er kåt og klar så strammer hun seg enda mer enn vanlig og det resulterer i at det blir alt for trangt for deg.
Det var slik det var for meg første gang jeg og kjæresten skulle ha sex i hvert fall. Nå er hun fortsatt virkelig trang (:wee:), men med litt øvelse er det jo lettere å få den inn. Hun spente seg nok en del første gang, og vi hadde vel faktisk ikke "ordentlig" sex før tredje eller fjerde gangen. Det er bare å kose og leke med hverandre, uten å stresse med at "i dag skal vi...", og så føles det plutselig helt naturlig å putte den inn for begge. Gjerne etter at man har lekt med hverandre en halvtimes tid eller mer, så begge er klare.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan være at hun var alt for nervøs og da ender det av og til med at selv om hun er kåt og klar så strammer hun seg enda mer enn vanlig og det resulterer i at det blir alt for trangt for deg.

 

Enig med TheHawk.

Har dere snakket om det osv? Det er veldig lurt. Få henne til å skjønne at det ikke er noe farlig. Kanskje det gjør litt vondt, men hun dør ikke av det. Etter noen ganger kommer det gode frem :)

Snakk med henne om det, få henne til å skjønne hele greia. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...