Gjest Christiano_Alexander_Ø Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Her om dagen skulle kjøresten og jeg ha sex for første gang. Vi startet rolig med forspill, og alt gikk som det skulle, helt til jeg skulle penetrere. Jeg kom ikke inn. Kan hun være for trang for meg, eller var det bare at hun var litt redd, og vagina ble strammere enn vanlig? Mvh CAØ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Alder? Evt er henne jomfru? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hun var ikke klar og våt nok for deg. Lenke til kommentar
Gjest Christiano_Alexander_Ø Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi er begge 17, og hun er jomfru. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan være at hun var alt for nervøs og da ender det av og til med at selv om hun er kåt og klar så strammer hun seg enda mer enn vanlig og det resulterer i at det blir alt for trangt for deg. Lenke til kommentar
Gjest Christiano_Alexander_Ø Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan være at hun var alt for nervøs og da ender det av og til med at selv om hun er kåt og klar så strammer hun seg enda mer enn vanlig og det resulterer i at det blir alt for trangt for deg. Det var det jeg selv tenkte. Er nok store muligheter for det Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ta mye spytt eller glidemiddel på kuken før du trer den inn, så går det så glatt atte Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Bruk ei stund på å varme henne opp nedentil Lenke til kommentar
Gjest Vært borti dette Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan være at hun var alt for nervøs og da ender det av og til med at selv om hun er kåt og klar så strammer hun seg enda mer enn vanlig og det resulterer i at det blir alt for trangt for deg.Det var slik det var for meg første gang jeg og kjæresten skulle ha sex i hvert fall. Nå er hun fortsatt virkelig trang (), men med litt øvelse er det jo lettere å få den inn. Hun spente seg nok en del første gang, og vi hadde vel faktisk ikke "ordentlig" sex før tredje eller fjerde gangen. Det er bare å kose og leke med hverandre, uten å stresse med at "i dag skal vi...", og så føles det plutselig helt naturlig å putte den inn for begge. Gjerne etter at man har lekt med hverandre en halvtimes tid eller mer, så begge er klare. Lenke til kommentar
FrustrertBlogger Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er du sikker på at du begynte i riktig ende? Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 HE HE HE, virkelig morsom du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Småjenter er ofte små jenter. Når det er sagt, så kan hvilken som helst jente bli en liten jente hvis hun ikke er klar. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Litt lettere hvis hun sitter på deg og la selv styre "det". Gjør vondt og tar litt tid før vagina utvider seg. Og deretter tar du over. Funker fint det. Lenke til kommentar
Akolo Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kan være at hun var alt for nervøs og da ender det av og til med at selv om hun er kåt og klar så strammer hun seg enda mer enn vanlig og det resulterer i at det blir alt for trangt for deg. Enig med TheHawk. Har dere snakket om det osv? Det er veldig lurt. Få henne til å skjønne at det ikke er noe farlig. Kanskje det gjør litt vondt, men hun dør ikke av det. Etter noen ganger kommer det gode frem Snakk med henne om det, få henne til å skjønne hele greia. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Begynn med fingrene (forsiktig, for guds skyld. Brutal fingeraction der nede på en jomfru er en dårlig idé) og ta det saakte. Om dere ikke har snakket om det enda, snakk om det. Viktig å rydde tabuer ut av veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg