tomrobin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg har nå tatt ut alt skommet på båten min(det som ligger i dobbelbunnen) og det er der for å stive opp bunnen, burde jeg legge ned nytt skom eller er det andre måter jeg kan får stivet opp bunnen på ? Endret 15. juni 2008 av tomrobin Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nei ikke legg inn nytt skum, du kan avstive ved å støpe inn trelister i båtens lengderetning. Husk å bruke ett lag med topcoat på polyesteren. Lenke til kommentar
tomrobin Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Nei ikke legg inn nytt skum, du kan avstive ved å støpe inn trelister i båtens lengderetning.Husk å bruke ett lag med topcoat på polyesteren. Ja ok men da kommer det jeg lurer på.. åssen lager man trelister og åssen man støper dem =? har ikke veldig stor erfaring for dette er min første båt kansje du har noen bilder? Endret 17. juni 2008 av tomrobin Lenke til kommentar
tomrobin Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Takker for alle svar Endret 17. juni 2008 av tomrobin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå