Jo Are Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei fikk et tilbud fra en venn av meg om å kjøpe hans xbox 360 arcade med gta4 til 1500 kr, konsollen er ikke brukt så mye og ble kjøpt to uker etter at gta4 kom ut. Dessuten er den musestille (skjønner ikke hvorfor folk sier 360 bråker mye), så det jeg lurer på er om det er lurt av meg og slå til på tilbudet? Han har tatt vare på kviteringen i tilfelle røde ringer. Takker for svar Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvis den fungerer fint for deg, hvorfor ikke Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Dessuten er den musestille (skjønner ikke hvorfor folk sier 360 bråker mye). Den bråker først når du setter i et spill. Det er selve lyden fra DVD-drevet som er irriterende, viftestøyen er ikke noe problem. Men hvis konsollen er i fin stand og du ønsker deg en Xbox, ser jeg ingen grunn for å ikke slå til. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kjøpte selv en 360 medio februar 07, og jeg synes ikke drevet er gir fra seg mer lyd en f.eks ps3en jeg har Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du får da en helt ny Arcade-konsoll for 1500, men siden den ikke er blitt brukt så mye er det vel bare å slå til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå