Gå til innhold

Finn ikkje trådlaust nettverk

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Søstera mi er heime på feire no (ho bur ikkje her) og tok med seg laptopen. Men ho får ikkje kobla seg til nettet. Maskina koblar seg ikkje til automatisk, men det er jo fordi vi brukar passord. Men eg finn ikkje ut korleis eg skal koble meg til manuelt heller, sidan det ikkje står "Koble til" under "Start"-knappen og at det ikkje er noko ikon for det nede på verktøylinja. Nokon som veit kva eg skal gjere? Dette er sikkert eit veldig dumt spm., men eg finn faktisk ikkje ut korleis eg skal få kobla meg til.

Alle svar blir mottatt med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontrollpanel>Nettverkstilkoblinger>Nettverks- og internett tilkoblinger>høryklikk på trådløst nettverkskort>velg "vis tilgjengelige trådløse nettverk", marker ditt nettverk og trykk koble til.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

No er eg heime igjen... :new_woot:

Eg gjekk inn på det du sa - eller, eg prøvde å gå inn på det, men alt på den dataen ser heilt annleis ut. Når eg trykker "Start" => "Kontrollpanel" => "Nettverkstilkoblinger" kjem eg jo til der alle tilkoblingane viser, men der står ikkje trådlaus nettverk nokon stad (ikkje noko liknande heller :p ).

Men, seriøst! Alt dette veit eg jo, men det virkar liksom ikkje... Hehe, ikkje ta meg for ein komplett idiot sjølv om eg kjem med dette spm... :p

Har nokre andre problem på denne maskina også: På mi eiga maskin kan eg jo skifte mellom "klassisk visning" og "kategorivisning", men det kan eg ikkje på den andre. Peiling på det? Og ein annan ting. Det går ikkje an å skifte bakgrunn. :ohmy: Ikkje på nokon måte. Det er mulig det er eit eller anna som er virkelig gale på denne maskina som må gjerast noko med før eg får kobla til nettet... Nokon som kan bekrefte/motbevise dette?

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

På en del bærbare pc`er er det en skyve eller trykknapp som må betjenes for å slå på det trådløse modemet. Er det slått på?

Sjekk i enhetsbehandlingen hvordan det står til med bl.a driver til nettverkskortet.

Hvis ikke dette sammen med de andre tipsene i tråden fører deg nevneverdig nærmere en løsning, ville jeg vurdert backup etterfulgt av en reinstallasjon av operativsystemert.

Lenke til kommentar

Den såkalte "knappen" din er slått på og drivarane trur eg er oppegåande i og med at ho fekk kobla seg til nettverket der ho bur, og har alltid fått gjort det... Uansett kan eg jo ikkje få oppgradert dei via nettet heller... :ermm:

Trur forresten ikkje det er aktuelt å reinstallere windows. Veit ikkje om ho ville blitt så glad for det... :roll:

Men første dagen ho var her fekk ho faktisk kobla seg til, men det var naboen sitt nettverk, så det var veldig dårlig tilkobling.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...