Gå til innhold

BK: Long and scary precision.

ZoDz

Anbefalte innlegg

Tok dette bilde i går da jeg møtte på noen jeg kjenner som trener parkour.

Tokk ett par bilder av dette hoppet men, det som irriterer meg grundig er at jeg ikke fikk med hele steinen, på de andre bildene fikk jeg med hele steinen men da bommet jeg selvfølgelig så vidt på fokuset. Så også at den rød jakka i bakgrunen tar en del oppmerksomhet. Skal tilbake imorra/denne uka og ta bildet på nytt og med bedre lysetting.

2580465032_dba532030e.jpg?v=0

Større verson: http://farm4.static.flickr.com/3155/258046...ba532030e_b.jpg

Her likte jeg komposisjonen men fikk ikke bildene skarpe nok. litt

Bilde 2 og 3

Exifen er

f/2.8

1/100

Iso 100

50mm

post-142352-1213533093_thumb.jpg

post-142352-1213533117_thumb.jpg

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du vil ha bort den røde jakka på det første bildet kan du jo bare bruke sponge tool i Photoshop, om du har det. Så blir fargen borte.
Ohh, det funka jo egentlig ganske bra :D

Nå vet ikke jeg hva parkour er for noe.. Men jeg syns allikevel du har lyktes i det første bildet. Moro å se på vannet i fontenespruten.

Takk, men jeg synes selv det ble litt for trangt. Jeg liker egentlig det aller siste best men men.

Lenke til kommentar

Fine bilder det her ja,

som jeg har forstått det, så er parkour en "sport\lek" som går ut på at en skal komme seg fra A til B uten å være nær vanligt bakke nivå.

vis du skal ta flere bilder av dem, kan en vel prøve å panorere, eller noe for å få lit mer fart i bildet.

eventuelt legge på litt motion blur på alt utenom personen.

Bare litte gran..

Lenke til kommentar

PArkour er en disiplin som går ut på å komme seg fra Ett sted til et annet bare ved hjelp av kroppen. Man skal gjøre det som er raskest men også passe på å ikke gjøre unødvendige høye drops. Alt som har med salto , etc er ikke parkour.

Takker for tips, skal se om jeg kan få prøvd meg på panorering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...