Azzern Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei, jeg vet at det er flere emner om dette at folk har mistet lyd etter formatering, men ingenting har hjulpet ! Har formatert dataen alt gikk fint oppdatert og alt. Men volumkontrollen er vekke. Og har ingen lyd har prøvd forskjellige høyttalere osv men dette virker ikke som problemet. Jeg vet heller ikke hvilket lydkort jeg har ?! Har skjønt såpass at viss jeg vet det får jeg lasta ned en "driver" ? Mvh fortvilt formaterer uten lyd ! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) har du integret lydkort i hovedkortet? det finnes måter å finne ut hvilket hardware man har, men det får noen andre hjelpe med. Endret 15. juni 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Dette er nok 99% sikkert pga. lydkortdriverene dine ikke er installert. Om du ikke har peil på hva lyskortet du har, så er det godt mulig at du har integrert lydkort. I så tilfelle så finenr du lysdriverene på hovedkortprodusentens nettside (eller på installasjonsdisken for hovedkortet du fikk med da du kjøpte det). -Stigma Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Se etter gule spørsmålstegn i enhets behandleren (device manager) (trykk Start -> Kontroll panel -> System -> "Hardware"). Høyreklikk og velg egenskaper (propeties). Lydkortet står under "lyd, video,og spill kontroller", eventuelt "andre enheter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå