eminem1 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei Syntes det er litt dårlig at du kun kan dra "leire klumpen" i to retninger..Der de to røde pillene er.. Blir litt vansklig å lage noen ganger ut ifra fantasien Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Forresten, er det noen andre som har prøvd å dra galaksen på åpningsskjermen skikkelig fort rundt? Kvapp noe sinnsykt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Haha, laster ned demo nå. Så morsomt ut xD Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Syntes det er litt dårlig at du kun kan dra "leire klumpen" i to retninger..Der de to røde pillene er..Blir litt vansklig å lage noen ganger ut ifra fantasien Prøv å klikke og holde på "ryggraden" og dra. Så var tiden kommet til mine "dyr" Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Uff. Får ikke Spore til å fungere. Klarer å X'e ut den første bobla som kommer, men etter det fryser programmet seg (ja, har prøvd å reinstallert) Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Her er en av mine: Snorgdorkel youtube : Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei Syntes det er litt dårlig at du kun kan dra "leire klumpen" i to retninger..Der de to røde pillene er.. Blir litt vansklig å lage noen ganger ut ifra fantasien Om du holder musen over "leirklumpen" ser du vel alle leddene i ryggraden? Disse kan du dra i hvilken som helst retning du vil, og du kan forstørre og forminske hvert eneste ved å bruke mushjulet. I tillegg kan du jo sette på mange armer og bein og leke med dem, så med litt fantasi kan du gjøre svært mye. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det ser skikkelig rått ut... digga høna... bare synd jeg aldri kommer til å spille Spore Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det ser skikkelig rått ut... digga høna... bare synd jeg aldri kommer til å spille Spore Indeed. Likte creature creator-en veldig godt. Men når drm-rootkits (Digital Rights Management) innstalleres i samme slengen blir det bare for dumt. Kommer selv til å skrive mail til Maxis og EA om dette her snart. Men det blir forsåvidt litt off-topic. Få se flere dyr folkens! Et retard-bilde av en av skapningene mine: Endret 25. juni 2008 av Snorre Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg også På Google er det jo bare latterlige penisdyr... men jeg hadde skikkelig sansen for noen av de som var postet i tråden her. Høna er det råeste jeg har sett Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 ALLE POSTER SKAL INNEHOLDE MINST ET BILDE ELLER EN FILM Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=2ckDr-5Km68 Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg tenkte jeg skulle henge meg på å lage et penismonster jeg også. Penisen er et våpen, så lurer på hvordan denne angriper: http://uk.youtube.com/watch?v=FWdrHoDk2SM Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ikke min, men genial http://www.spore.com/sporepedia#qry=srch-aircraft Genialt! EDIT: må bare legge til noen til: Folk har problemer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. juni 2008 av Gnålern Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nytt sikkerhetsproblem med Spore... ACHTUNG! As if SecuROM wasn't bad enough, there is also a MASSIVE SECURITY LEAK in Spore: If you EVER share ANY content with ANYONE, be warned that YOUR COMPUTER USERNAME is ENCRYPTED INTO THE CREATURE "IMAGE" FILE. YOU WILL NOT BE ABLE TO REMOVE THIS INFORMATION BY HEXING! This means that ANYONE who downloads it will know what your username is on your computer. This represents a MASSIVE security breach because many people (foolishly) encode their real names into their Windoze username. Even if you don't, revealing this username to the world presents a point of vulnerability for attack by hackers. By sharing any Spore content ANYWHERE, you are leaving your computer open to attack and leaving yourself open to stalking and identity theft. Woops... og lol @ EA Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Der ble det penger spart gitt, hadde tenkt til å kjøpe det på fredag. Så da bruker jeg de pengene til noe annet Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Pacific Blue-inspirert: Overlord-inspierte: Endret 1. juli 2008 av Cyberfrog Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 lol pedobear!!! http://www.youtube.com/watch?v=ZdUR4HCs8Tc...ature=rec-fresh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå