Isvarmt Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 prøvde liksom å lage en skummel en :-)), er det noen som er bedre på skulme creatures lol Tenkte jeg skulle ta utfordringen ved å lage en demon, men av uvisse grunner endte jeg isteden opp med en slags ku-hybrid: haha var bra den :-) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) skal vi ha en regel om at ingen poster uten bilde eller film Endret 16. juni 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mine (trial) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eye Killer: Big Eye Joe Croccy Eyeball Flobby Larvy Lizzgard Mankind NB: Jeg eier ikke fantasi med navn Lenke til kommentar
Toreon Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Mine skapninger: Endret 16. juni 2008 av Eon. Lenke til kommentar
Eruthan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hehe, masse tøffe skapninger her! Skal se om jeg får lagt ut noen av mine etter hvert! Ellers kan dere kanskje stemme på min 1881 - spore skapning! her. kan dere stemme. Bare søk på "47280" i søkeboksen. Fortsett å vær kreative nå! Gleder meg til fullversjon, med flere deler! :-D Endret 16. juni 2008 av Eruthan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mine 2 karer: Dinosaur Killercow Lenke til kommentar
Miloserus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En blanding av dr zoidberg, en øyenstikker, en elg og en anelse langbein. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Forsøk på en drage. Gleder meg til fullversjonen, så vi får ekte vinger som faktisk kan brukes til å fly med. (over en liten strekning i en kort tid, men likevel.) (edit: jada, det er samme drage jeg bruker i avataren min nå. Likte den detaljen.) Endret 17. juni 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg kjøpte spore creature edition greia til 5$ som alle andre her inne, hvordan kan jeg laste ned det? det sto i email at spillet var klart idag 17.06? noen som vet? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg tror det kommer i løpet av natta eller i morra. Jeg har også bestilt, men den har ikke dukket opp i EA downloader ennå. Den dukker opp der automatisk når den blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Veldig artig spill må jeg si Eddermark Freakshow Dvaskgås Homoapiens Krokofant Magmasneil Mammutlarvegris Mutantmaur Pinnedyr V2 Snømann Endret 17. juni 2008 av Firetrucken Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ikke spesielt avansert eller original, men jeg synes nå den er søt: Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 uhm hva er poenget med spore? Lage skapniger bare? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) uhm hva er poenget med spore? Lage skapniger bare? Poenget et å utvike seg fra en encelled skapning til å bli hersker av galaksen En celled organisme (Dette er eneste av stadiene som er 2D, her skal du spise ting som er mindre en deg og unngå større ting.) Creature (her spiller du med ditt dyr som du har laget, her skal du finne mat og finne partner og lage barn ) Stamme. ( nå er skapningene dine blitt så smarte at de kan ha en kultur og jobbe sammen som en gruppe. det er også nå spillet blir Strategi spill) Civ. (nå er det meg lignene et moderne strategi spill hvor du kan angripe andre byer med diverse biler og fly, du kan også gjøre noe mer fredfult og forhandle med andre byer) Space (nå har teknologien utviklet seg så mye at du kan bygge rom skip og fly rundt i galaxsen og utforske) Creature phase Tribal phase denne filmen er ikke en del av de andre som er på en måte en serie. del 1 denne filmen er ikke en del av de andre som er på en måte en serie.Space phase del 2 denne filmen er ikke en del av de andre som er på en måte en serie. Edit: glemte å si at nesten alle ting har en editor (en cellede dyr, dyr, bygninger, biler, båter, fly, rom skip, og er ikke sikker men tror du kan lage vegitasjon også.) Endret 18. juni 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 uhm hva er poenget med spore? Lage skapniger bare? Poenget et å utvike seg fra en encelled skapning til å bli hersker av galaksen Den trial utgaven jeg har er bare creature generator, må man liksom kjøpe denne først og så flere deler for å kunne spille dette? Eller er creature generator bare en smakebit av et spill som ikke er ferdig enda? Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Pass dere for den levende ananasen! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Noen andre enn meg som har hatt problemer med å motta bekreftelsesmail fra EA store sånn at man får logget seg inn for å kjøpe Spore? Har prøvd siden i går, men det kommer aldri noen mail Edit: Leif Endret 18. juni 2008 av Livert Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Belicus.... www.spore.com og les og se på videoer så kanskje du ser hva spore er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå