min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 elsker samurai champloo noen forslag til andre anime serier jeg sikkert ville likt? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Dårlig emnetittel. Hva liker du bortsett fra Samurai Champloo? Endret 15. juni 2008 av PantZman Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 unnskyld, jeg er ny liker host club, death note, midori no hibi, naruto, fullmetal alchemist og tsubasa resevoir chronicle, men de tre siste har jeg for det meste lest manga av. leser mer manga enn jeg ser anime, men jeg elsker begge deler Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 elsker samurai champloo noen forslag til andre anime serier jeg sikkert ville likt? du liker samurai champloo... i så fall så har jeg neppe noen forslag, du=\ .. se shigurui, det er kan vise deg åssen en bra samurai serie er... men aight, skal ikke bitche om det, afro samurai, like crappy som samurai chaploo, eller rouni kenshin, den er like samurai-esc som camploo... ... se gantz og, vet ikke hvorfor, men føler at de som liker samurai champloo vil like gantz og. tough gantz er somewhat bedre, men fremdeles ikke noe serlig bra, ville nok ratea den 27 elns (av 40) Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) jeg liker det jeg liker. kan ikke velge hva jeg skal like men takk for tips Endret 16. juni 2008 av EmilyIngrid Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Dette har kanskje ikke noe med samuraier å gjøre, men dersom du likte Midori no Hibi(midori days), så vil du nok like Ai Kora også. Er samme forfatter som skriver den og den har en del av de samme trekkene. Den er desverre ikkje blitt til anime (ennå?). Vil også anbefale Vagabond (også manga) som er en virkelighetstro serie med gode tegninger og masse blod og gørr. Er etter min mening en sykt undervurdert manga. Kan sikkert også nevne Berserk da mange liker den, selv om jeg ikke gjorde det Til sist må jeg nevne rouni Kenchin. Har ikke sett denne ennå, men noen venner av meg synes den var konge. Skal se den selv asap Endret 17. juni 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
min sin Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Ai Kora og rouni Kenchin blir satt på liste vagabond har jeg lastet ned første volume av, men har så mye å lese at jeg har ikke kommet til den. lest et volum berserk, likte den, men fikk ikke nok intrykk av den til at jeg har somlet meg til å laste ned enda et volum. takk for tips, snilt av deg :!: Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Støtter opp om Berserk Animen er bra, men mangan av den er mye bedre. De droppet masse elementer i animen. Endret 17. juni 2008 av perman07 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Berserk var jævlig. Jeg gledet meg så mye, men så var det bare TR >< Hvorfor har ingen nevnt Cowboy Bebop enda? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Støtter opp om Berserk Animen er bra, men mangan av den er mye bedre. De droppet masse elementer i animen. det er nok derfor jeg leser mer manga enn jeg ser anime ender som regel opp med å gjøre begge deler for å få med meg alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Vagabond anbefales, veldig kul serie. Berserk var jævlig. Jeg gledet meg så mye, men så var det bare TR >< Hehe. Du leste vel ikke til volum 3 og utover? Da blir serien helt annerledes og mye bedre. TR? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=960944 Endret 20. juni 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 vet om mye bra manga, go finner nye hele tiden men har ikke funnet noe manga/anime som minner litt/er på en måte i samme sjangeren som samurai champloo... men jeg skal sjekke ut vagabond senere i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Ja, Samurai Champloo har en litt spesiell stil. Så er vel ikke så mange serier som er like. Men Cowboy Bebop er kanskje ikke så langt unna. (Men handler ikke om samuraier) Og Vagabond er nok rimelig ulikt når man tenker på stilen, den er mye mer realistisk. J@cob: Da så, den er nok litt annerledes ja. Og serien er langt fra ferdig. Endret 20. juni 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hehe. Du leste vel ikke til volum 3 og utover? Da blir serien helt annerledes og mye bedre. Leste? Nei. Jeg så animen. Hele faktisk og jeg spør meg selv nesten hver dag: "Hvorfor?!" Cowboy og Samurai er to serier som er bassert på musikk. Det er en av de største tingene de har til felles, samt alle referansene til populærkultur. Samurai er bassert på og sirkulerer rundt hip / hop, mens Cowboy Bebop er. Ja. Bebop (Jazz.) Endret 20. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) har hørt om cowboy bebop, og alltid hatt lyat til å se den jeg får prøve litt mer aktivt å få sett den. Endret 20. juni 2008 av EmilyIngrid Lenke til kommentar
min sin Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) men så må jeg jo nevne at det ikke er selve musikk-fokuset jeg elsker, men heller humoren, Mugen, og den bisarre blandingen av historie (fakta med rent tøv) edit: og selvfølgelig sverd-kampene Endret 21. juni 2008 av EmilyIngrid Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Cowboy Bebop har en lignende stemning og humor som Samurai Champloo og begge er i min mening store klassikere Full Metal Alchemist er også en serie som definitivt burde sees. Om du har mage til det så anbefales også Elfen Lied. Ruroni Kenshin er ganske bra, men OVAen er definitivt best. FLCL kan også være noe med sine fantasitske humor. Ellers er det jo en del mainstream serier som Bleach som er morro, i allefall de første par storylinene. HunterXHunter kan også anbefales, både Manga og Anime. De er ganske like, men Mangaen fortsetter der animen stopper. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Wow! En tråd opprettet av noen som leter etter en ny animeserie å se på? Dette må være et sjeldent fenomen. Jaja, man ser noe nytt hver dag.. Endret 24. juni 2008 av Speik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sjekk anbefalingsdelen av animeforumet. Anime Anbefalinger! (se første post) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå