Alec90 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne så bare flytt posten til et annet sted som passer bedre. Men jeg går å venter på en pakke, vil gjerne ha den før jeg drar til syden. Så jeg lurte på om det var noen som visste om posten frakter varer rundt på søndager? Altså bare bilene. Vet at postkontorene er stengt søndager. På forhånd takk Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 De jobber ikke på søndager. Men Plantasjen har åpent..... Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 De jobber ikke på søndager. Men Plantasjen har åpent..... Hahaha, det hjelper meg lite Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Posten er på farten nesten døgnet rundt hele året, men helt avhengig av transportveien som er valgt for din pakke. Men er den sendt fra norge tar det vanligvis 3-7 virkedager. Har fått inntrykk av at omlastningsterminalene tar det meste av tiden til en pakke transport Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 pleier du å få berv på søndager? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Posten jobber nok om søndagen Er en 24/7 bedrift Posten skal tross alt fram, så selv om postmannen ikke leverer pakker på søndag så er nok mye annet i gang hos posten.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Posten er på farten nesten døgnet rundt hele året, men helt avhengig av transportveien som er valgt for din pakke. Men er den sendt fra norge tar det vanligvis 3-7 virkedager. Har fått inntrykk av at omlastningsterminalene tar det meste av tiden til en pakke transport dete kjenner jeg til.. når en pakke skal sendes til meg, fra Oslo: avsender - ligger en dag på "terminalen" i Oslo - lir sendt til Bergen og ligger der en dag - lir sendt til postkontor nært meg og ligger der en dag - blir sendt 500 meter til det post kontoret jeg er oppført på(!) - ligger der til jeg får hentalapp dagen etter. det blir 5 dager bare i venting, det.. jeg er litt lei.. spesielt når de la ned posten der som jeg bor. nå har de 3 postkonterminaler innen 1 km. en til de der jeg bor (1 mil vekke). et til de som or der nede. og ett til de som or enda litt lenger vekke. et lite bilde som viser hvordan det er: postkontor.bmp Endret 15. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Offa meg Du vet det virkelig ja.. For å si det slik, om du har opplevd en hendelse som gjør at posten er treg så er det ikke slik at ditt ene tilfelle definerer hele posten om det jobber om søndag eller ikke . Hvis en bedrift MÅ sende en pakke til et skip f.eks kommer den pakken fram på søndag hvis den blir sendt på lørdag. Er bare snakk om pris! Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg er en av dem som kjører lastebil i posten, å vi kjører IKKE på søndager. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nei, det vet jo jeg og Men nå er det slik at jeg jobber med en tidligere postansatt og det er endel maskineri som går om søndagen Så helt stopp er det ikke, men effektivt ville jeg ikke kalt det ^^ Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg er en av dem som kjører lastebil i posten, å vi kjører IKKE på søndager. Gummihjul-avdelinger starter vel opp søndag kveld, mens jernhjul og båt går alle dager(fra nord til sør, eller omvendt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå