Mr.Karlsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Heisann, fant denne kule testen, godt gjennomført og fornøyd med resultatet mitt også Hvorfor ikke ta testen? Her er mitt resultat: Have fun Endret 15. juni 2008 av Ban-One Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg fikk det samme som deg! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Denne testen sier mer om personen som laget den en de som tar den... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Syns testen var dårlig, jeg. Så lenge man liker Ferrari så blir man ekte bilentusiast. Flere spørsmål jeg ikke fant noe alternativ som passet meg. Det fines andre ting enn Ferrari og "The fast and the furious"-biler, som er det eneste testen skiller mellom. Selv om jeg ikke liker overstylede biler, så kan vel de som gjør det være minst like bilentusiast som de som ikke gjør det...som i følge denne testen må like Ferrari. I følge testen er jeg like interessert i statusen som selve bilen...trodde virkelig jeg var helt motsatt, men men... (jeg kjører Skoda Octavia fordi jeg er så opptatt av statusen det gir meg) Endret 15. juni 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg valgte ikke ferarri i det hele tatt,... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 "Passe bilinteressert" jeg har sløst bort livet mitt! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Syns det var litt store sprik i alternativene og få mellomting. Det var liksom denne eller denne - og hvis man likte førstnevnte var man ikke bilinteressert i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 *Gjesp* Eg vart ein ekte bilentusiast. I så fall er bilvask og nye felgar nok til å bli ein entusiast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå