mort112 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hvordan får man pcn til å skru seg av automatisk?? jeg får opp en skjerm der det står its now safe to turn off your computer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvis du har XP, sjekk PowerDown Issues her: http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.php Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 D står itj nå på denn sia Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 du må ha atx form factor for at pc'n skal kunne slå seg av automatisk. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Trenger ikke atx formfaktor... Bare at hovedkortet ditt støtter d... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Har du aktivert avansert strømstyring? Gå inn på egengskaper for skjerm og innstillinger under skjermbeskytter og deretter apm-fliken. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Chronoshutdown fungerer bra, men er bare bassert på nedtelling og ikke klokkespesifikk shutdown. http://john.obyrne.free.fr/index.php3?page...=chronoshutdown Lenke til kommentar
Inspector7 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har nøyaktig samme problemet som han karen som starta denne topic'en. Tingen er bare den at jeg bruker Windows 2000. Forøvrig den engelske Professional utgaven med SP3 installert. Noen som vet hvordan jeg kan få slått av maskina på samme måte? Lenke til kommentar
abene Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg kan få slått av maskina på samme måte? Har du prøvd å slå av alle innstillinger for strømoppsett via Control Panel og Power? Lenke til kommentar
Inspector7 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg kan få slått av maskina på samme måte? Har du prøvd å slå av alle innstillinger for strømoppsett via Control Panel og Power? Nei... har ikke det du, sitter i militæret akkurat nå, så men jeg får teste det når jeg kommer hjem, hvis du mener det kan være en ide! Lenke til kommentar
abene Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Har du prøvd å slå av alle innstillinger for strømoppsett via Control Panel og Power? Nei... har ikke det du, sitter i militæret akkurat nå, så men jeg får teste det når jeg kommer hjem, hvis du mener det kan være en ide! Dette var det første treffet som dukket opp når jeg søkte med google.com med følgende søkeord shutdown windows 2000 Hvis ikke dette løser problemet kan det være lurt å søke videre med Google og Google grupper Lenke til kommentar
Inspector7 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg klarte å finne utav saken selv! Eller dvs dere ga meg et hint ved å tipse om å gå i power options.. men i stedet for å "ta av alt", så skrudde jeg på "APM" Advanced Power Management, og nå funker shutdown som bare det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå