Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Programmer slutter å virke stadig vegg

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke helt om dette er rette forum, for jeg tror nok jeg har et softwareproblem, ikke et hardwareproblem..

Uansett; stadig vekk får jeg beskjeden "[et eller annet program] har sluttet å virke. Windows ser etter en løsning på problemet" Dette gjelder en bråte forskjellige program, både programmer jeg kjører og programmer som går i bakgrunnen. Men jeg får aldri noen løsning på problemet. Finnes det noen slags log på PC-en som kan fortelle meg noe om hvorfor programmene slutter å virke? Jeg har Windows Vista Home Premium 64-bit, service pack 1 er installert.

Skarphol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg vet ikke helt om dette er rette forum, for jeg tror nok jeg har et softwareproblem, ikke et hardwareproblem..

Uansett; stadig vekk får jeg beskjeden "[et eller annet program] har sluttet å virke. Windows ser etter en løsning på problemet" Dette gjelder en bråte forskjellige program, både programmer jeg kjører og programmer som går i bakgrunnen. Men jeg får aldri noen løsning på problemet. Finnes det noen slags log på PC-en som kan fortelle meg noe om hvorfor programmene slutter å virke? Jeg har Windows Vista Home Premium 64-bit, service pack 1 er installert.

Skarphol

LOL, det kan være mye. Trenger nok mye mer info for å hjelpe deg her.

Lenke til kommentar
LOL, det kan være mye. Trenger nok mye mer info for å hjelpe deg her.

Joda, det kan være hva som helst, men det jeg lurer på er om det skapes en eller annen log i PC-en som man kan sjekke for å finne ut av om hva som skaper problemet.

Slike meldinger er det jeg får:

Feilmelding.jpg

Jeg har funnet frem til "Windows-feilrapportering" i "Systeminformasjon", men den sier meg ikke så mye. Det er bare en mengde linjer av type:"Program med feil sh4.exe, versjon 1.3.0.0, tidsangivelse 0x46bc61bf, modul med feil unknown, versjon 0.0.0.0,tidsangivelse.."

Jeg blir ikke klok på slikt.

Skarphol

Endret av Skarphol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...