Gå til innhold

Webcam til overvåking

Anbefalte innlegg

Hei!

Scenario: liten bedrift ønsker et webkamera til overvåking i resepsjonen. Kameraet bør helst være trådløst og det bør være mulig å sjekke bildet (fortrinnsvis video) over Internett. Å ja, også benyttes det vel Apple-maskiner, om det er av betydning.

Er det noen gode sjeler som kan være behjelpelig med informasjon i så måte?

Jeg antar også at det finnes visse regler rundt bruk av sånt i et slikt område; jeg tenker da på et skilt som forteller at "videoovervåking skjer" osv.

-foudre

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Scenario: liten bedrift ønsker et webkamera til overvåking i resepsjonen. Kameraet bør helst være trådløst og det bør være mulig å sjekke bildet (fortrinnsvis video) over Internett. Å ja, også benyttes det vel Apple-maskiner, om det er av betydning.

Er det noen gode sjeler som kan være behjelpelig med informasjon i så måte?

Jeg antar også at det finnes visse regler rundt bruk av sånt i et slikt område; jeg tenker da på et skilt som forteller at "videoovervåking skjer" osv.

-foudre

vi kjøpte et på clas ohlson som fungerer fint. det er et trådløst ip kamera, som gjør at vi kan styre det (panorere og tilte) samt se video fra nettet. sjekk ut kameraet her

det jeg egentlig lurer på er om det finnes en type kamera som tar opp internt ved bevegelse på for eksempel et SD kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...