TheMadS Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei! Jeg har kommet opp i samfunnsfag i muntlig eksamen. En del av oppgaven min er å finne statistikk over ungdoms deltagelse i politikk, og arbeidsledighet blandt unge, kriminalitet blandt unge... Har brukt god tid på å lete på ssb.no , men finner ikke noe bra. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skulle bare sjekke ssb.no bare for å sjekke for verifisere det du sa, det stemte ikke. Brukte 1 min på å finne en av statistikkene du trengte. Vet ikke hvor gammel du er men du må lære deg å lete bedre. http://www.ssb.no/aarbok/tab/tab-224.html Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Takker... men trenger fortsatt masse mer statistikk! men tusen takk! Lenke til kommentar
iviking Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvis du ikke finner statistikk om f.eks arbeidsledighet for ungdom, er det lurt å se på statistikk for arbeidsledighet generelt, og se om det er delt inn etter alder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå