Noseferatu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, som tittelen sier. Jeg fikk en 6'er på muntlig eksamen i Engelsk, med "The American Dream" som tema. Etter eksamen, dro vi til Norwegian Wood. Selv om været ikke var med oss, var den en helt sinsyk opplevelse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Ja, som tittelen sier. Jeg fikk en 6'er på muntlig eksamen i Engelsk, med "The American Dream" som tema. Etter eksamen, dro vi til Norwegian Wood. Selv om været ikke var med oss, var den en helt sinsyk opplevelse! Oh yes, og for en konsert det var! Den hadde ALT! Til og med noen veldige raseriutbrudd på scenen ! Endret 15. juni 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Noseferatu Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Oh yes, og for en konsert det var! Den hadde ALT! Til og med noen veldige raseriutbrudd på scenen ! Ja fy søren. Stod midt i mølja der, så fikk med meg alt. Det var seriøst en herlig konsert! Synd Bergen matforgifta dem, og de måtte gi seg etter en time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Oh yes, og for en konsert det var! Den hadde ALT! Til og med noen veldige raseriutbrudd på scenen ! Ja fy søren. Stod midt i mølja der, så fikk med meg alt. Det var seriøst en herlig konsert! Synd Bergen matforgifta dem, og de måtte gi seg etter en time. mm, enda en grunn til å hate Bergen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer . Fikk selv 5 i matte . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå