Donnie Darko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg lagde noe i Photoshop, som jeg glemte å lagre før jeg slo av pcen. Er det noen mulighet til å finne igjen det jeg lagde? Endret 15. juni 2008 av Commencal Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Må vite dette snarest. Brukte hele gårsdagen på dette prosjektet Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 om det ligger en backup igjen i det hele tatt bør du se om du finner bildetmitt.psd.bak det skal finnes en autosave funksjon der Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor kan jeg finne den backupen? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hvor kan jeg finne den backupen?Windows Utforsker -> F5 -> Søk etter filen i Min Datamaskin Endret 16. juni 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Hvor kan jeg finne den backupen?Windows Utforsker -> F5 -> Søk etter filen i Min Datamaskin Jeg vet jo ikke hva jeg søker etter? Har ikke lagret den, så har ikke noe lagringsnavn. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg vet jo ikke hva jeg søker etter? Har ikke lagret den, så har ikke noe lagringsnavn.Søk etter '.psd.bak' Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg lagde noe i Photoshop, som jeg glemte å lagre før jeg slo av pcen. Er det noen mulighet til å finne igjen det jeg lagde? Lagrer du ikke er det nok borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå