Gå til innhold

solnedgang ved Hustadvika

Anbefalte innlegg

hei!

var ute i går og tok noen fine bilder av solnedgangen ved hjemplassen min. selv om jeg vet hvor "glade" dere er i solnedgangsbilder, prøver jeg meg likevel med denne bildeserien.

(bildene er croppet og klonet vekk noen kraftlinjer etc.)

post-161157-1213519943_thumb.jpg

Endret av heggstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde 1 og 3 ga meg ikke noe annet enn helt middels solnedgangbilder.

Bilde 2 derimot var noe helt annet. Her går det fra helt mørkt i bunn til lyst på toppen, og det er liv i skyene og solen viser et fargespekter som er både varmt og livlig. Og at bildet er tatt vertikalt er med på å fange mine øyne iallefall. Et flott bilde! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor er Hustadvika? Jeg har tilbrakt 9 uker der, og minnes mine sykkelturer til Hustadvika Turistsenter (tror jeg det het). Men jeg synes nok at det blir enda en fin solnedgang som ikke tilfører genren noe som helst nytt. Flott å se på, men det blir for mange etterhvert for en som skriver så mange kommentarer som jeg har gjort.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Hvor er Hustadvika? Jeg har tilbrakt 9 uker der, og minnes mine sykkelturer til Hustadvika Turistsenter (tror jeg det het). Men jeg synes nok at det blir enda en fin solnedgang som ikke tilfører genren noe som helst nytt. Flott å se på, men det blir for mange etterhvert for en som skriver så mange kommentarer som jeg har gjort.

hmmm. er du sikker på at det ikke var Hustadvika gjestegård?

Lenke til kommentar

Jeg syns det er vanskelig å ta solnedgangsbilder. På dette syns jeg de mørke trærne kunne vært litt mer skarpe. Også vet jeg ikke om jeg liker eller misliker at det blå er med oppe. Det blir nesten som et "to-i-ett"-bilde, sikkert helt ræva forklart.. men du skjønner sikkert hva jeg mener.. kanskje at det blir litt mye.

Også kan jeg jo nevne at selv om de fleste mener det er en oppbrukt sak å ta bilder av sola så har iallefall jeg stor glede av å se dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...