heggstad Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) hei! var ute i går og tok noen fine bilder av solnedgangen ved hjemplassen min. selv om jeg vet hvor "glade" dere er i solnedgangsbilder, prøver jeg meg likevel med denne bildeserien. (bildene er croppet og klonet vekk noen kraftlinjer etc.) Endret 15. juni 2008 av heggstad Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Bilde3 kunne vært pent om det ikke hadde vært så sykt mørkt... Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Bilde 1 og 3 ga meg ikke noe annet enn helt middels solnedgangbilder. Bilde 2 derimot var noe helt annet. Her går det fra helt mørkt i bunn til lyst på toppen, og det er liv i skyene og solen viser et fargespekter som er både varmt og livlig. Og at bildet er tatt vertikalt er med på å fange mine øyne iallefall. Et flott bilde! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 jeg vet at 1 og 3 er bare vanlige solnedgangbilder, men ville vise serien fra starten til slutten på solnedgangen, har nå fjernet de to, og lar nr.2 stå igjen, det som jeg er mest fornøyd med. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 er det ingen flere som vil kommentere?< Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvor er Hustadvika? Jeg har tilbrakt 9 uker der, og minnes mine sykkelturer til Hustadvika Turistsenter (tror jeg det het). Men jeg synes nok at det blir enda en fin solnedgang som ikke tilfører genren noe som helst nytt. Flott å se på, men det blir for mange etterhvert for en som skriver så mange kommentarer som jeg har gjort. Endret 15. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Hvor er Hustadvika? Jeg har tilbrakt 9 uker der, og minnes mine sykkelturer til Hustadvika Turistsenter (tror jeg det het). Men jeg synes nok at det blir enda en fin solnedgang som ikke tilfører genren noe som helst nytt. Flott å se på, men det blir for mange etterhvert for en som skriver så mange kommentarer som jeg har gjort. hmmm. er du sikker på at det ikke var Hustadvika gjestegård? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Mulig. Husk at dette var i 93, og mye kan ha forandres seg siden da. Jeg mener det het turistsenter da, og det lå nede ved selve vika. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg syns det er vanskelig å ta solnedgangsbilder. På dette syns jeg de mørke trærne kunne vært litt mer skarpe. Også vet jeg ikke om jeg liker eller misliker at det blå er med oppe. Det blir nesten som et "to-i-ett"-bilde, sikkert helt ræva forklart.. men du skjønner sikkert hva jeg mener.. kanskje at det blir litt mye. Også kan jeg jo nevne at selv om de fleste mener det er en oppbrukt sak å ta bilder av sola så har iallefall jeg stor glede av å se dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå