Gå til innhold

Nytt skjernkort

Coramoor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikkje uttala meg om kva for eit kort som er best, men vil anbefala nvidia pga. driverar.

Ati lage som regel gode kort, men ikkje driverar som lar deg utnytta det kortet kan :sad:

Fra nvidia dukke det opp driverar stadig vekk (offisielle og uoffisielle - like gode)

Lenke til kommentar

Ati sitt kort har kommet bedre ut en GF 3 på mye. Men, på OPEN GL ble det slått :smile: Om du får tak i ATI sitt radeon 8500 så kjøp det, det er rimeligere enn GF3 og bedre, stort sett. Det er bedre hardware, men dårlige drivere. GF 3 har grei hardware + brae drivere :smile: MEN; husk. GF 4 kommer nå da. Og da går prisene ned etterhvert, eller du kan skyte gullfuglen å kjøpe GF4 :smile: Da har du kort.

ATI sitt kort er kanskje bedre, men det er kommet ut (sånn delvis) over et halvt år etter GF 3.

Jeg har GF3, og kortet er suverent. Føler at jeg aldri egentlig har fått utnyttet det helt heller :smile: Såh ja. Jeg gav 5000 for det i Juni.

Om du kjøper GF 3. ikke bry deg om det nye kortet med 128mb ram, rammen har ikke noe spesielt å si på ytelsen. Så det holder å kjøpe ett med 64mb :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...