finfyr Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tjena. Bestilte igår en "Universal Car Holder" fra pdair.com, til den nette sum av $14. Betalte via paypal. Noen som har erfaringer med denne nettbutikken? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vet at dette er en litt gammel post, men jeg lurte på om jeg skulle få kjøpt meg en http://www.pdair.com/catalog/product_info....roducts_id=7644 til mobilen min, men lurer på om noen har erfaringer med å kjøpe fra de? Fri frakt over hele verden og nokså billige ting der. @ and_mit, vis du kommer innom denne tråden, fikk du det du bestilte? tok det lang tid? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Det gikk veldig kjapt. Tror jeg fikk det på omtrent en uke jeg, rett i postkassen. Enkelt og greit. Dessverre holdt ikke holderen mål, men det er en annen sak:) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ok høres bra ut, da får jeg kanskje bestille da, det var jo veldig billig, og 1 uke er ikke lenge og vente. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå