tankboy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noe jeg savner i tester er en kommentar på om antennen er bra. Her ute jeg bor har jeg problemer med å få dekning. Ofte viser det 2 streker på dekning men får likevel ikke mottatt anrop eller ringt. Lurer på om noen kan anbefale en telefon med god antenne? Antenneutgang er ikke et reelt alternativ. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Frisker opp et gammelt spørsmål - er ute etter det samme. Noen som kjenner til en mobiltelefon (det fortsatt er mulig å få kjøpt noe sted) som har en spesielt god antenne? Erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) K810i har egen inngang for antenne. Vet at det er mange eldre mobiler med en slik inngang. Slik ser inngangen ut: (Klikk for større bilde.) Du kan feks bruke denne antennen. Endret 28. desember 2008 av ravii Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Genialt med antenneinngang - takk for tipset! Noen som vet om det finnes en oversikt over mobiler som har antenneinngang - eller om andre mobiltelefoner enn K810i som har dette? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 På generelt grunnlag vil jeg trekke frem Nokia og moto, da disse merkene scorer høyt mht signalstyrke og å holde på denne, Samsung som den verste! Ellers er antenne inngang et stort pluss ved hytter og slikt. Kan også være at en annet abn kan gjøre susen, bytte fra Telenor til Netcom f.eks. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 De fleste eldre SE telefoner har antenninngang, de to siste generasjonene har, så vidt jeg vet, ikke antenneingang. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kjøpte denne antennen som ravii anbefalte, men den passet ikke K810i. Har sjekket flere andre antenner på dealextreme, men kan ikke finne noen som ser ut til å passe. Noen som har noen idé om hvor jeg kan få tak i en enkel, ekstern antenne som passer K810i? Lenke til kommentar
techgirl Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kjøpte denne antennen som ravii anbefalte, men den passet ikke K810i. Har sjekket flere andre antenner på dealextreme, men kan ikke finne noen som ser ut til å passe. Noen som har noen idé om hvor jeg kan få tak i en enkel, ekstern antenne som passer K810i? Du må nok bruke en adapterkabel for å koble telefonen til en antenne. Kabelen som passer til K810i heter HCE-12 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kjøpte denne antennen som ravii anbefalte, men den passet ikke K810i. Har sjekket flere andre antenner på dealextreme, men kan ikke finne noen som ser ut til å passe. Noen som har noen idé om hvor jeg kan få tak i en enkel, ekstern antenne som passer K810i? Du må nok bruke en adapterkabel for å koble telefonen til en antenne. Kabelen som passer til K810i heter HCE-12 Takker for svar! Vet at HCE-12 vil passe, men den kan ikke festes på telefon uten bilholder. Da forsvinner dessverre poenget med en enkel antenne; mobiltelefonen er da ikke særlig mobil lengre hvis man skal drasse på så mye. Det jeg er ute etter er altså en enkel antenne som kan festes til en mobiltelefon, noe tilsvarende denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå