Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en sides kjærlighet, eller kanskje ikke

Anbefalte innlegg

en stund siden... må bare si... denne gutten... han er bare best. imorgen har han planlagt masse, personlig og fantastiske ting, for å feire bursdagen min som var forrige uke. han er utrolig. Elsker ham. sier det til ham hele tiden. han sier han elsker meg. håper han ikke skifter mening i fremtiden.. :love: denne gutten... at vi fant hverandre :love: vår historie kvalifiserer til en bra film, så utrolig føles det... :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en stund siden... må bare si... denne gutten... han er bare best. imorgen har han planlagt masse, personlig og fantastiske ting, for å feire bursdagen min som var forrige uke. han er utrolig. Elsker ham. sier det til ham hele tiden. han sier han elsker meg. håper han ikke skifter mening i fremtiden.. :love: denne gutten... at vi fant hverandre :love: vår historie kvalifiserer til en bra film, så utrolig føles det... :love:

Haha, godt å lese!

Lykke til videre, og ha et godt liv med denne fantastiske mannen!

Lenke til kommentar

tusen takk :D

han er virkelig fantastisk

uansett hva andre sier, om at vi ikke har vært sammen lenge nok til å ha så dype følelser for hverandre... jeg har hoppet fra forelskelse til forelskelse og fulgt følelser på gale veier.. men dette er anderledes. og skummelt. og hvis ikke jeg skremmer han vekk... kommer han gjøre meg lykkelig for resten av livet.

like interresser

forskjellige personligheter

jeg elsker ham

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Gratulere på det sterkeste min sin!

Dette var kozz å høre..

Husker jeg diskuterte dette med deg tidligere, men du ga aldri opp håpet du.. :)

Jeg ser opp til deg. Tøft å gjøre det du nå gjør!

Drømmer ennå om min drømmejente, men det kan faktisk bli til noe senere, håper jeg.. :D

Koselig å møte deg her inne. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette var kozz å høre..

Husker jeg diskuterte dette med deg tidligere, men du ga aldri opp håpet du.. :)

Drømmer ennå om min drømmejente, men det kan faktisk bli til noe senere, håper jeg.. :D

håper så veldig på at det blir noe med deg og din drømmejente :love: jeg trodde egentlig ikke jeg fortjente den gutten, og den lykken han førte med seg... men han forteller meg jeg gjør det. aner ikke hvordan han greier å løfte selvtilliten min litt over så kort tid, når den har blitt banket ned siden jeg var født.

tusen takk for gratulasjon :D

fortell om din kjærlighet igjen, oppdatering, jeg vil høre :)

koselig å møte deg å :) veldi koselig.

men jeg er ikke tøff. aldri.

Endret av min sin
Lenke til kommentar

Dette var kozz å høre..

håper så veldig på at det blir noe med deg og din drømmejente :love: jeg trodde egentlig ikke jeg fortjente den gutten, og den lykken han førte med seg... men han forteller meg jeg gjør det. aner ikke hvordan han greier å løfte selvtilliten min litt over så kort tid, når den har blitt banket ned siden jeg var født.

tusen takk for gratulasjon :D

fortell om din kjærlighet igjen, oppdatering, jeg vil høre :)

koselig å møte deg å :) veldi koselig.

men jeg er ikke tøff. aldri.

:D

Nå har det endelig skjedd! Jeg er utrolig glad!

Vi var på en tur sist helg og da snakte jeg sammen med henne. Hun fortalte meg hva hun følte og jeg sa at det var gjensidige følelser. SÅ nå blir det noe! :D:love::blush:

Neste uke, mest sannsynlig fredag, skal jeg ut med henne! :D

Sånn, nå har jeg oppdatert deg. Neste gang jeg poster er vi forhåpentligvis sammen hun og meg :D

Takk for dine gode tanker! Det har vært koselig!

Ps. Jeg vet hun jeg har kjær leser denne tråden, så heisann til deg ! :blush:

Endret av Andrepp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...