Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en sides kjærlighet, eller kanskje ikke

Anbefalte innlegg

Jeg er akkurat det hvor du er Ingrid. Jeg liker en jente, henger der hvor hun jobber, spiser flere ganger i uka der, stikker innom for å ta en pils eller en brus, bare for å sitte se på henne der hun svinser rundt - bare for å få veksle noen ord med henne når hun har tid til å ta en røykepause.

Hun er også veldig hyggelig mot alle, helt umulig å for meg å lese. Jeg kan trygt si at jeg forstår veldig godt hvordan du har det. :( Jeg har satt meg som mål å fortelle henne hva jeg føler og spørre henne om hun er interessert i mer enn vennskap i løpet av uka som kommer, senest fredag eller lørdag. Vi får krysse fingrene for hverandre Ingrid og jobbe sammen mot ett felles mål. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis han spurte deg om nr saa er han garantert interessert :)

Jeg sier det i tilleg til alle andre, for at du skal slutte aa vaere i tvil.

takk :love: det er det jeg håper på. men vi har blitt venner så det er normalt å utveksle nr... argh, får bare se hva som skjer videre...

Lenke til kommentar
Jeg er akkurat det hvor du er Ingrid. Jeg liker en jente, henger der hvor hun jobber, spiser flere ganger i uka der, stikker innom for å ta en pils eller en brus, bare for å sitte se på henne der hun svinser rundt - bare for å få veksle noen ord med henne når hun har tid til å ta en røykepause.

Hun er også veldig hyggelig mot alle, helt umulig å for meg å lese. Jeg kan trygt si at jeg forstår veldig godt hvordan du har det. :( Jeg har satt meg som mål å fortelle henne hva jeg føler og spørre henne om hun er interessert i mer enn vennskap i løpet av uka som kommer, senest fredag eller lørdag. Vi får krysse fingrene for hverandre Ingrid og jobbe sammen mot ett felles mål. :D

jeg vet jeg vet :D og som jeg har sagt før; kan ikke se for meg at hun ikke vil være med deg :love: du er den snilleste gutten på dette forumet (ikke si det til de andre :p )

den 'hyggelig mot alle' greia, pluss det at jeg har jo ingen anelse om hvordan han vanligvis oppfører seg når han blir kjent med nye mennesker... det er vanskelig....

men herregud han er merkelig :love: noen ganger virker det litt som om vi snakker et annet språk enn omverdenen...

Lenke til kommentar
jeg vet jeg vet :D og som jeg har sagt før; kan ikke se for meg at hun ikke vil være med deg :love: du er den snilleste gutten på dette forumet (ikke si det til de andre :p )

den 'hyggelig mot alle' greia, pluss det at jeg har jo ingen anelse om hvordan han vanligvis oppfører seg når han blir kjent med nye mennesker... det er vanskelig....

men herregud han er merkelig :love: noen ganger virker det litt som om vi snakker et annet språk enn omverdenen...

Haha! Når ble jeg det. :blush: Du klarer å få meg i godt humør, det skal være sikkert. :love: Du må bare kjøre den samme sjarmen på han du vet, så må da det der ordne seg. Jepp, det er skikkelig vanskelig, hun vet at jeg liker henne da siden noen andre har sladra til henne og alt det der. Da sa hun at hun nesten ikke kjente meg, så hun hadde ikke noen følelser for meg, men det er jo en god stund siden nå og hun burde begynne å kjenne meg nå - så nå skal jeg skyte gullfuglen min. :D

Hvis dere har ett eget språk så kan ikke jeg forstå noe annet enn at det er en viss kjemi mellom dere.

Lenke til kommentar
det er mulig for gutter og jenter å bare være venner :( og det er det som alltid har skjedd med meg. tror gutter bare ser på meg som 'kompis', hvis du skjønner?

men jeg heier på deg vettu :love:

Joda, den forstår jeg. "Vennefella" er farlig den sies det.

Jeg heier på deg også - tror egentlig at du bare må gjøre som meg, sette deg en dag hvor du bestemmer deg for at du skal f.eks be han med ut på kaffe eller noe. Jeg gjorde det med hun her, jeg ba henne med ut på middag. Hun bor sammen med en kompis av seg, nå sist når jeg spurte henne om hun ville bli med ut å spise og hun sa ja så fikk jeg en liten overraskelse når jeg skulle plukke henne opp. Kompisen hennes var også invitert tydligvis. Det var da jeg følte at toget egentlig var gått. Uansett så vet jeg at jeg må høre det fra henne for at jeg skal klare å komme meg videre.

Så gjør som meg, sett deg en dag og bestem deg for det. Så er det bare å trå til. Drit i alt, håp på det beste. Vi kan jo ta en dag samtidig, da blir det litt mer forpliktende, slik at ingen av oss kan feige ut. ;)

Lenke til kommentar

du er så snill og modig du :!:

tror jeg kommer til å ta det litt på sparket. det er sånn som regel alt har skjedd til nå, at jeg bare følger følelsene mine, og prøver så godt jeg kan å ignorere mobberen inni meg. kommer dra dit, prate, føle at jeg har driti meg fullstendig ut, og komme tilbake.

for hvis jeg ikke gjorde det ville jeg lurt hele resten av livet mitt på hva som kunne vært.

jeg er modigst når jeg ikke planlegger, for da bare følger jeg impulser, og glemmer hvordan man skal oppføre seg.

den var litt, eller veldig kjip, den middagen... men du er så velbalansert og fornuftig :) man kan jo ikke bestemme hva hun skal føle, men å tørre å spørre og akseptere svaret... jeg tør ikke spørre for jeg er redd for svaret. pluss jeg har lyst til å bli bedre venner først :D:love:

Lenke til kommentar
du er så snill og modig du :!:

Det er akkurat slike ting du må si til han du vet. :D

tror jeg kommer til å ta det litt på sparket. det er sånn som regel alt har skjedd til nå, at jeg bare følger følelsene mine, og prøver så godt jeg kan å ignorere mobberen inni meg. kommer dra dit, prate, føle at jeg har driti meg fullstendig ut, og komme tilbake.

for hvis jeg ikke gjorde det ville jeg lurt hele resten av livet mitt på hva som kunne vært.

jeg er modigst når jeg ikke planlegger, for da bare følger jeg impulser, og glemmer hvordan man skal oppføre seg.

Du gjør som det vil, jeg "jobber" best under press. :p Jeg er jævla feig, så det koster meg mye å be en jente ut på middag faktisk. Jeg hold på å pisse på meg første gangen jeg ba hun her med ut.

den var litt, eller veldig kjip, den middagen... men du er så velbalansert og fornuftig :) man kan jo ikke bestemme hva hun skal føle, men å tørre å spørre og akseptere svaret... jeg tør ikke spørre for jeg er redd for svaret. pluss jeg har lyst til å bli bedre venner først :D:love:

Ja, det var jævla kjipt faktisk. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det heller egentlig. Hun spurte ikke meg om jeg synes det var greit heller, hun sa bare: "Vi skal ha med oss det dyret her også." Så enten var det hennes måte å si: "Vi er bare venner, så fuck you." eller om det var en slags buffer for å unngå å være helt alene med meg og fjaset mitt. Blir tullete av å tenke og her har jeg nå klart å "hijacke" tråden din. :D:woot:

Velbalansert kan man ikke si at jeg er, jeg holder på å tilte faktisk. Jeg hadde meget store problemer med å sove i 2-3 uker på grunn av denne jenta. Nå får jeg i det minste sove, men det er nok for at jeg nå har begynt å gi litt mer faen og la være å tenke så hardt. Så leser jeg slike tråder som det her - også begynner jeg å tenke igjen. :D

Lenke til kommentar

mener ikke å gi deg søvnproblemer igjen :p men for all del, bare fortsett å hijacke tråden, jeg er interresert :)

kanskje det var veninnen som eglet seg på, eller hun pratet med veninnen om det, fikk panikk, visste ikke hva hun ville, og så endte det opp med at hun ble med for å ta vekk presset fra situasjonen. at hun ikke var klar for å spise med deg alene.

håper egentlig vi blir bedre venner først, hvis noe skal skje, for jeg kommer klikke fullstendig for jeg har så lite peiling og så mye angst.

Lenke til kommentar
mener ikke å gi deg søvnproblemer igjen :p men for all del, bare fortsett å hijacke tråden, jeg er interresert :)

kanskje det var veninnen som eglet seg på, eller hun pratet med veninnen om det, fikk panikk, visste ikke hva hun ville, og så endte det opp med at hun ble med for å ta vekk presset fra situasjonen. at hun ikke var klar for å spise med deg alene.

håper egentlig vi blir bedre venner først, hvis noe skal skje, for jeg kommer klikke fullstendig for jeg har så lite peiling og så mye angst.

Hehe, det var en venn ikke veninne. Altså, hun deler kåk med en kompis. Vi har jo vært ute på middag alene og kino faktisk. Jeg satser jo på at det var på grunn av at hun ville fjerne litt press og slikt, men nå har jeg sluttet å bry meg så mye, har bestemt meg for at det ikke skal få gi meg søvnproblemer lenger. Gir "faen" nå, eller rettere sagt har begynt å slappe av og ikke tenke på henne hele tiden. Tar ting som de kommer nå - frem til jeg får spurt henne om hun er interessert i noe mer.

Det er jo lurt å bli kjent først, det er vel egentlig det vi har holdt på med. Altså siden noen sa til henne at jeg var interessert, så sa hun at hun ikke kjente meg godt nok til å ha "følelser" for meg. Det forstår jo jeg også for jeg hadde ikke følelser for henne jeg heller til å begynne med, men jeg merket fort at dette var en dame jeg ville bli bedre kjent med, no jeg nå har blitt og følelsene har skredet frem. (Jeg visste egentlig at det kom til å skje - jeg kjenner meg selv såpass godt og vet hva jeg vil ha. :p)

Hva du har lite peiling på og ikke minst, hva har du angst for? :)

Lenke til kommentar

jeg har aldri blitt lagt an på, av annet enn ekle folk i 30 års alderen i utland med begrensede engelsk kunnskaper når jeg var mindre.

jeg har aldri hatt noe på noen som helst måte i nærheten av et romantisk forhold med en gutt. jeg er litt som en gutt for guttevennene mine.

jeg blir 20 neste måned, har kysset to gutter, første gangen husker jeg ikke, andre gangen var som en vag drøm, pga alkohol.

hva jeg har angst for? hvor lang tid har du :p det meste har vel et eller annet med å gjøre noe 'feil' 'dumme seg ut' 'være unormal så folk lager det utrykket' slike ting. og køer, og bakterier, og heiser og faren min og...

Lenke til kommentar

jeg har aldri blitt lagt an på, av annet enn ekle folk i 30 års alderen i utland med begrensede engelsk kunnskaper når jeg var mindre.

jeg har aldri hatt noe på noen som helst måte i nærheten av et romantisk forhold med en gutt. jeg er litt som en gutt for guttevennene mine.

jeg blir 20 neste måned, har kysset to gutter, første gangen husker jeg ikke, andre gangen var som en vag drøm, pga alkohol.

hva jeg har angst for? hvor lang tid har du :p det meste har vel et eller annet med å gjøre noe 'feil' 'dumme seg ut' 'være unormal så folk lager det utrykket' slike ting. og køer, og bakterier, og heiser og faren min og...

Vel, det kan jo hende at du har hatt beundrere som var for feige til å vise hva de virkelig følte. Jeg møtte for ett par år siden igjen ei jente jeg gikk på videregående med, hun var nå sammen med broren min(!). Vi hadde mimrestund og hun kunne fortelle at hun var forelsket i meg den gangen, det som var litt festlig var at jeg var forelsket i henne også. :D Ingen av oss hadde guts til å fortelle hva vi følte.

Jeg synes du virker som en hyggelig jente jeg, det er jo vanskelig å dømme etter noen poster på ett forum, men du virker jo fornuftig og riktig så koselig. :) Vi er jo alle sammen sånn vi er, så det å være redd for å dumme seg ut må du slutte med, ja - jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men når du kommer over det så blir det mye lettere å være seg selv. Gi faen i hva folk mener og tror om deg hvis du faktisk bryr deg om det. Min selvtillit har skutt i været etter at jeg ga slipp på akkurat den frykten. Tro meg, jeg har vært der, prøvd å være noen annen, prøve å handle slik jeg trodde at folk forventet av meg, prøve å være kul og en av gjengen. Til slutt å begynte jeg å drite i hva folk syntes, nå godtar folk meg for den jeg er faktisk å jeg slipper å bedrive noe skuespill.

Lenke til kommentar

problemet mitt er vel at jeg er akkurat den jeg er enten jeg vil eller ikke, og jeg er.... rar... for å si det mildt. det er vel ikke et problem å være seg selv, jeg vil være meg selv. men altfor ofte har jeg tenkt at det ville vært bedre om 'jeg' var en annen. men da ville jeg ikke eksistert til å tenke sånne tanker, og jeg liker jo å eksistere. og jeg liker det jeg liker, og det er gøy å ha så mange enkle gleder. men det ville vært lettere å være normal. dette ble veldig filosofisk..

jeg bryr meg ikke hva andre mener om meg, men jeg har en veldig overbevisende mobber i hodet, og en eller annen tankebølge jeg ser på som separert fra megselv som repeter ting jeg har gjort og analyserer og får meg til å føle som om jeg er frekk og plager andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sangen heter the nicest thing, akkurat sånn jeg føler

jeg blir bare mer og mer gla i denne gutten

jo mer jeg blir kjent med ham jo mer utrolig synes jeg det er at en som han eksisterer

og at han smiler til meg

og sier jeg har et kult smil

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden, men må bare spørre åssen det går nå? :) Jeg mener.. hvor "er" dere? :p

kan nok si at vi er ganske nærme.. han har veldig trygge klemmer. han er den snilleste, og jeg stoler nå på han fullstendig. kan snakke med han om hva som helst. eller bare sitte og smile til hverandre i stillhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...