LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ta ting som det kommer og ikke gå å gruble over hva som kan gå galt eller hva som vil skje. Prøv å få til en positiv holdning, det går nok bra Lenke til kommentar
min sin Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 ha, du er nok ikke den første til å si noe sånt til meg jeg vet jeg må ha mer positiv holdning, og det skal jeg. og det har jeg vel egentlig også, ekstremt positivt, kanskje 25% av tiden... så er det 25% ekstremt negativ og selvhatende, og vet ikke.. 25% overanalyserende og 25% tid jeg glemmer å tenke men jobber med å redusere overanalyseringen og negativiteten :!: Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 er det et godt tegn at vi lekesloss litt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vil ikke si det er et dårlig tegn nei Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe. Har du møtt han nå(date)? Og ja, det er jo ett godt tegn Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 langt fra date.. jeg er jo bare den merkelig jenta som henger sinnsykt mye der han jobber. men vet han ikke har noe imot det vet han liker meg. men om det er venne-liking eller mer-enn-venner-liking, aner jeg ikke. jeg må få til å få gjort noe med ham på fritiden hans. for det er litt merkelig sånn at vi bare treffes fordi jeg vet hvor han jobber Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Var det ikke det du skulle bruke denne uken på? Be han ut? Er noen dager igjen da heldigvis.. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 denne uken var få nr hans, eller gi ham nr mitt det skal jeg få til. utover det... kommer nok ikke skje med det første feige feige jente .... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hadde vi levd for femti år siden skulle jo gutten ha spurt først, men det gjør vi jo ikke lenger.. Heldigvis Det finnes gutter som er like feige vet du, så du får tenke at du ikke er alene Men ett nummer er jo ett stort steg da, og da er det jo heller ikke langt til neste! Èn SMS unna! Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 vet, en sms unna... tror jeg kommer gi ham nr mitt, så får han bestemme hva han gjør med det eller vet ikke. var nesten jeg ga ham nr mitt idag. han er bare den søteste når det er han som serverer meg, så fikser han en sitronbåt i vannet mitt VIP treatment Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe, kult! Du får gi han nummeret ditt synes jeg, så ser du hva som skjer Lenke til kommentar
min sin Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 will do, will do håper på lange samtaler med ham om alt og ingenting Lenke til kommentar
min sin Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 pingle jenta glemte å spørre ham om nr, helt til han spurte henne. hodet mitt blir helt tomt noen ganger når han er i nærheten. egentlig omtrent hele tiden... føler alt jeg sier må være interresant... han er bare så merkelig og litt hentai.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Det at han spør om nummeret ditt sier meg at han er interessert. Endret 29. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
min sin Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 så er det jo det at jeg distraherte han så han knuste en tallerken og nesten brente noe mat men jeg vet ikke jeg... ser ikke det som sannsynlig at noen kan like meg på den måten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hvorfor ikke? Det virker jo som fyren er interessert. Ta deg sammen, vær positiv og ting vil gå din vei. Endret 29. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor gammel er du, min sin? Husk å være positiv og slapp av, så går det av seg selv. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) blir 20 neste måned men mushi; du burde vel vite hvor usannsynlig det er? for noen å like meg mener jeg. ihvertfall på den måten. men jeg skal være positiv, for selv om han ikke liker meg på den måten, så er jeg ganske sikker på han liker meg som venn Endret 29. juni 2008 av min sin Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du er vel ikke inni hodet hans? For da kan du nemlig ikke vite hva han føler og tenker. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 hvis han spurte deg om nr saa er han garantert interessert Jeg sier det i tilleg til alle andre, for at du skal slutte aa vaere i tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå