Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en sides kjærlighet, eller kanskje ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ha, du er nok ikke den første til å si noe sånt til meg :yes: jeg vet jeg må ha mer positiv holdning, og det skal jeg. og det har jeg vel egentlig også, ekstremt positivt, kanskje 25% av tiden... så er det 25% ekstremt negativ og selvhatende, og vet ikke.. 25% overanalyserende og 25% tid jeg glemmer å tenke :p men jobber med å redusere overanalyseringen og negativiteten :!:

Lenke til kommentar

langt fra date.. jeg er jo bare den merkelig jenta som henger sinnsykt mye der han jobber. men vet han ikke har noe imot det :woot: vet han liker meg. men om det er venne-liking eller mer-enn-venner-liking, aner jeg ikke. jeg må få til å få gjort noe med ham på fritiden hans. for det er litt merkelig sånn at vi bare treffes fordi jeg vet hvor han jobber ;)

Lenke til kommentar

Hadde vi levd for femti år siden skulle jo gutten ha spurt først, men det gjør vi jo ikke lenger.. Heldigvis ;) Det finnes gutter som er like feige vet du, så du får tenke at du ikke er alene :) Men ett nummer er jo ett stort steg da, og da er det jo heller ikke langt til neste! Èn SMS unna!

Lenke til kommentar

vet, en sms unna... tror jeg kommer gi ham nr mitt, så får han bestemme hva han gjør med det ;) eller vet ikke. var nesten jeg ga ham nr mitt idag. han er bare den søteste :love: når det er han som serverer meg, så fikser han en sitronbåt i vannet mitt :D VIP treatment :blush:

Lenke til kommentar

pingle jenta glemte å spørre ham om nr, helt til han spurte henne. :blush: hodet mitt blir helt tomt noen ganger når han er i nærheten.

egentlig omtrent hele tiden...

føler alt jeg sier må være interresant...

han er bare så merkelig :love:

og litt hentai..

Lenke til kommentar

blir 20 neste måned :) men mushi; du burde vel vite hvor usannsynlig det er? for noen å like meg mener jeg. ihvertfall på den måten.

men jeg skal være positiv, for selv om han ikke liker meg på den måten, så er jeg ganske sikker på han liker meg som venn :)

Endret av min sin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...