Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en sides kjærlighet, eller kanskje ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

Prøv å få kontakt med han...

Er selv i et lignende "forhold", bare at vi har fått kontakt, og jeg i så fall er "gutten"... (du er veldig lik jenta). Det er absolutt ingen grunn til at han plutselig skal starte å hate deg ;) Du bør prøve deg å se hva han føler... Går det skeis vil han sikkert fortsette å være vennen din hvis dere kommer godt overens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å få kontakt med han...

Er selv i et lignende "forhold", bare at vi har fått kontakt, og jeg i så fall er "gutten"... (du er veldig lik jenta). Det er absolutt ingen grunn til at han plutselig skal starte å hate deg ;) Du bør prøve deg å se hva han føler... Går det skeis vil han sikkert fortsette å være vennen din hvis dere kommer godt overens.

det ville vært fint :yes:

men jeg er jævli sjenert

og en skikkelig pyse

og uerfaren

og han er mye bedre enn meg, fortjener mye bedre

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Og hvordan vet du at han er mindre uerfaren og mindre sjenert? Bare vær hyggelig mot han og se hvordan han reagerer :) Bli gjerne litt mer personlig etterhvert, for tørrprat i det uendelige er kjedelig.

Lenke til kommentar
Og hvordan vet du at han er mindre uerfaren og mindre sjenert? Bare vær hyggelig mot han og se hvordan han reagerer :) Bli gjerne litt mer personlig etterhvert, for tørrprat i det uendelige er kjedelig.

vet han ikke er uerfaren ;)

men ellers er det vel det som er planen, bli bedre kjent og se hva som skjer

Lenke til kommentar

Ikke tenk så mye på disse tingene. Vil du ha ham, så gjør du et forsøk. Hvis det virkelig er sant at han ikke fortjener deg slik du sier, noe jeg tviler på, så finner han det nok ut selv.

edit: at du ikke fortjener ham mener jeg

Endret av srbz
Lenke til kommentar
Ikke tenk så mye på disse tingene. Vil du ha ham, så gjør du et forsøk. Hvis det virkelig er sant at han ikke fortjener deg slik du sier, noe jeg tviler på, så finner han det nok ut selv.

edit: at du ikke fortjener ham mener jeg

hm... kanskje du har litt rett. er jo litt slemt å ta avgjørelsen for ham, uten å involvere ham.

er det noen måter man kan se om en gutt liker en person?

Endret av EmilyIngrid
Lenke til kommentar

Er sikkert mange mange måter men alle er forskjellige og alle har sine egne måter å vise interesse på så...jah..who knows.

Et eksempel jeg kan ta er at da jeg gikk på ungdomskolen så hadde vi et skoleband. Da var det ei som ville være med og kjøpte seg ny bassgitar og greier og vi holdt vel på i et år eller.no og da jeg først var ferdig på ungdomskolen så ble det meg fortalt at hun hadde blitt med bare pga meg. Så da hadde hun mao investert i en bassgitar til X antall tusen for å "være med" og jeg hadde ikke den fjerneste anelse om at hun liket meg, så ...en vet aldri :wee:

Men det var kanskje et litt skrekkeksempel da. Hvorfor ikke bare spørre rett ut? :)

Lenke til kommentar

det var veldi søtt av henne da :)

ang det å spørre rett ut... jeg har en del angst greier, og før når noen fant ut at jeg likte dem så skjedde alltid noe negativt. for en gangs skyld vil jeg bare at noe liker meg først (sånn at det ikke blir bare fordi han ikke har noe i mot det, men mer fordi han føler det samme)

Lenke til kommentar

Haha, artig b-real! Det er mange sånne historier fra ungdomsskolen, sånne chicks jeg aldri i verden prata til engang bare dukker opp 2 år etterpå tilfeldigvis og så får jeg vite at de hadde crush på meg.

Det er det som er tingen, DU må få han til å like deg, det er det du trenger hjelp til, ikke bare vent og se hva som skjer. Du har den typen personer som venter på at ting skal skje, og du har dem som får ting til å skje, i dette tilfellet vil du være sistnevnte. Han kommer nok ikke til å føle det samme om ikke du hinter litt til det i det hele tatt. Det er mange jenter der ute, og sjansene for at han plutselig skal få følelser for deg uten at du gjør noe er veldig små. Just do it! Be ham med på en lokalkonsert, spør om han vil spise kebab i lunsjen på skolen, gjør det veldig random, det trenger ikke bety noe, ikke start med en fancy dinner, men noe veldig casual, kanskje en kopp kaffe elns, og så er resten din jobb, sparks will fly liksom, hoho. Lykke til.

Lenke til kommentar

skal nok finne på noe... ;) vi har blitt fort kjent, for mindre enn to måneder siden visste jeg ikke at han eksisterte, mens nå snakker vi skikkelig lett med hverandre. men det er jeg som oppsøker ham, så jeg sitter liksom ikke passiv og forventer at ting skjer automatisk. det er bare den siste greia, med at det bare er jeg som føler noe mer, å tørre å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Haha, artig b-real! Det er mange sånne historier fra ungdomsskolen, sånne chicks jeg aldri i verden prata til engang bare dukker opp 2 år etterpå tilfeldigvis og så får jeg vite at de hadde crush på meg.

Been there myself. Bare at det var på barneskolen og starten av ungdomsskolen. Begynner i 10. nå.

Og til deg EmilyIngrid: Bygg opp en god selvtillit slik at du tør å stå fram og vise dine følelser for din "drømmegutt". Er i en slik enorm forelskelse selv, men jeg har vist mine følelser og hun har gjengjeldt litt av de. Er for tiden bare usikker på hvem denne jenta i mine drømmer liker, bestevennen min eller meg? :cry::hmm: (ingen selvmedlidenhet takk, men ja, det er en merkelig og vanskelig situasjon.)

Vi gutter er kanskje ikke fullt så gode som jentene på følelser(bare innrøm det.), men vi er ekstremt gode på blikkontakt.

Derfor, se denne gutten av dine drømmer inn i øynene og se om han gjengjelder blikket. Hvis han gjør så betyr det ofte en del.(egne erfaringer) HUSK: blikkontakt er alt!

Ellers så ønsker jeg deg lykketil og håper at du får nok mot og spør denne gutten ! Encourage yourself!

Lenke til kommentar

du er modig du, hun er dum hvis hun ikke liker deg ;)

dumme med han gutten (og noe jeg liker veldig godt) er at han er veldig snill mot alle, inkluderende, og får en til å føle seg spesiell. så det er vanskelig å lese oppførselen hans mot meg, om det er mer enn bare vennskapelig.

men tusen takk for øyekontakt tips, skal ha det i bakhodet neste gang jeg ser ham :)

Endret av EmilyIngrid
Lenke til kommentar
blir imponert av at han spinner et aliminiumsrør rundt. eller bare fordi han smiler? han er bare den søteste og merkeligste. :love:

Ser ut som om du virkelig er inne i den "verste" eller "den beste" delen av forelskelsen? ;)

Jeg har sagt det før og gjentar: "kjærlighet er virkelig ekstremt herlig, men også veldig sårende og trist."

Er der selv. Går rundt og tenker på henne hele tiden. Snakker ustanselig om henne også... :love:

Beklager for ikke helt on-topic-post, men måtte bare få det ut. :innocent:

Lenke til kommentar

bare koselig det :) fortell gjerne litt mer om henne, vet hvor kos det er å snakke om den man er forelsket i. selv om jeg mest hadde lyst til å holde det hemmelig, for det er så flaut at det sikkert ikke kommer bli noe av, så vet omtrent alle vennene mine om han, begge sstrene mine og de som har lest denne. vel har nevnt han andre steder også.

vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre... jeg er ikke spesielt begeistret over meg selv, hvorfor skulle han være det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...