LemonDog Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Dersom du skal ha billig og god høyttalerkabel kan du kjøpe denne firelederen fra Elfa: http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt.../20/2023924.htm Dette er "grøftekabelen" som har vært mye omtalt på www.audio.no og www.hifisentralen.com Jeg prøvde denne i mitt hjemmekinoanlegg til over 50K og den var virkelig god. Bedre enn Supra Ply 3.4 Biwire som koster betraktelig mer. Dette er en SC (Solid Core) kabel som ikke er godkjent for bruk i innendørs elektriske installasjoner. Må bare advare om det. Den er også veldig stiv, så den er vanskelig å bøye til. Lydkvaliteten pr krone er imidlertid uslåelig etter min mening. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 sony er bra, har selv str-db1070 og er mildt sagt strålende fornøyd. Kjøpte den på www.serviceavdelingen.no der jeg fikk en meget god pris. Men de rimeligste til sony er slanke i bassen og egner seg til små bokhyllehøyttalere. Kjøp noe annet en budsjett sony hvis du skal bruke noen større høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå