AiKi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En vellagret Saab 900 som sto i nærheten ble et fint fotoobjekt. Venstre bakdel av bilen ble litt utbrent, dessverre. Exif: 18mm f/8 1/2500s. Objektivet brukt er DA 18-55. Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 synes det litt kult egentlig. men synes det ble litt for mørkt noen steder. likte sånn lyset lå på siden bak. har ikke så mye peiling, men det jeg kan si om det! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen dum lek med linjer det der. Slettes ikke dumt. Flott S-komposisjon av et vanskelig objekt. Biler er notorisk vanskelige objekter for uerfarne, men her har du gjort en god jobb. Konverteringen fungerer fint, og gjør omgivelsene mindre påtrengende. Og gjør komposisjonen mer tydelig. Jeg synes det er et enkelt og bra bilde. Forsøk å overføre det blikket til noe mer spennende. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes det var drit tøft! Likte formen på den bakfra og opp på taket.. Eneste dog, er støvet du har rett over biltaket Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Et litt annerledes og kult bilde. Du må visst ha øye for slike gode bilder Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ble veldig stilig det der! Du har funnet en vinkel med veldig fine linjer. Jeg har alltid likt Saab 900 Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Synd ikke eiern hadde vaska bilen ja ^^ Men tøft bilde Lenke til kommentar
Carny Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fint bilde, som mange før meg har nevnt. Egentlig et spennende motiv og lyset virker å ha vært ganske bra for sort/hvit bilder. Fikk du tatt noen flere fra andre vinkler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå