Moanf90 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Var på Nordic X Elements på bislet stadion og prøvde å få tatt no fete bilder.. har ikke tatt bilder så lenge, så var litt vanskelig med fokus og sånn av førerne i såpass fart og høyde. Jeg likte dette bildet. Dette er Ronnie Faisst som tar en "lazy boy" under finalen mot vår egen Ailo Gaup. ganske mye støy, og ikke beste kvalitet, men slenger ut likevel. Endret 15. juni 2008 av Moanf90 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Driver ikke med foto aktivt, men personlig synes jeg det var et kult bilde :> Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 takk:) Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Traff ikke helt på fokusen nei, synd, men kjempestilig bilde. Sykt hva de tør å gjøre i lufta! Blir nesten redd bare av å se på ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Dumt at det ikke er i fokus, ellers hadde det vært knallbra. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Dette så kult ut. Var det masse tilskuere? Håper det, så kanskje det blir flere sånne arr. Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Et tøft bilde selvom det er ute av fokus Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Det var ikke så mange tilskuere som folk hadde håpet på tror jeg. men likevel lagde de et bra show. takk for kommentarer! slenger ut et til. synes det ble litt bedre fokus, men likevel ikke helt det store Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Stilig, det siste også. Har du ikke noe man får litt følelse av hvor høyt de hoppet? Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 her får man litt mer følelse av høyden. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Kult.. måtte bare laste ned noen av bildene dine for å se litt nærmere på dem i PS. Tror nok du har mye å gå på om du redigerer på bildene for å prøve å få dem til å se litt klarere ut enn du mener de er. Selv om jeg ikke liker å fikle med andres bilder. Lenke til kommentar
Moanf90 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 ja, kan få de mye bedre! gjort veldig smått i lightroom. er ikke veldig flink på redigering av bilder enda. ikke det jeg har brukt PS til før. de 2 siste bildene har jeg bare cropet.. får drive litt utover dagen, så kanskje jeg får lagt inn noe andre versjoner! takk for at du har tatt deg tid til det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå