fondus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jøss, er det flere som ser på bygdebrother? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg takler ikke og se på det...jeg blir flau over og være samma rase som de folka der....har bare lyst og rive av meg armen og kaste den på de... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg takler ikke og se på det...jeg blir flau over og være samma rase som de folka der....har bare lyst og rive av meg armen og kaste den på de... Vi kan bruke din arm og jeg kan kaste? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg takler ikke og se på det...jeg blir flau over og være samma rase som de folka der....har bare lyst og rive av meg armen og kaste den på de... Du har lyst til å rive av deg armen, så du har noe å kaste på dem, er rett (iaffal om du tok det fra Friends. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg takler ikke og se på det...jeg blir flau over og være samma rase som de folka der....har bare lyst og rive av meg armen og kaste den på de... Du har lyst til å rive av deg armen, så du har noe å kaste på dem, er rett (iaffal om du tok det fra Friends. *pirke piiiiiirke* Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Alle i BigBrother huset har stygg dialekt, og utseende er likeså Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Sånn er det jo med så å si alle TV-programmer - det blir spennende bare du følger med på det. Kan ikke si det, BB og andre idiotiske "reality" shows er ikke engasjerende for fem flate øre. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Sånn er det jo med så å si alle TV-programmer - det blir spennende bare du følger med på det. Kan ikke si det, BB og andre idiotiske "reality" shows er ikke engasjerende for fem flate øre. bortsett fra 71 grader nord, men jeg har ikke sett på det i år... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg dgger faktisk Robinson og Baren (synd Baren ikke går lenger ). Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hater BB jeg også... er ikke noen fine damer i år engang (har sett fem minutter av det så er ikke sikker, planlegger ikke å se mer) Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvis dette er den uoffisielle tråden, hvor er da den offisielle? Vil gjerne være med og vise min avsky der.. Folk som vil se en pupp (for det er det de aller fleste vil se der), kan vel finne seg et annet sted.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 De interessante delene av BB kan da lastes ned i ettertid, ca 2 min av 100 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå