Gå til innhold

Den uoffisielle 'Big Brother suger'-tråden

Lch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du hatt en pause fra forumet i det siste da? eller ikke posta i de delene av forumet som jeg poster (alle) eller kanskje du har posta om natta slik at jeg ikke har lagt merke til deg?

Ja. Nei. Nei.

Lenke til kommentar
LarsC er en gammel rev han.

ok

Snart skal jeg gjøre lekser istedet for å se på BB.

du er übercool :)

Har du hatt en pause fra forumet i det siste da? eller ikke posta i de delene av forumet som jeg poster (alle) eller kanskje du har posta om natta slik at jeg ikke har lagt merke til deg?

Ja. Nei. Nei.

ok.roger /me er uoppmerksom :)

Lenke til kommentar

Godt att noen har vettet i behold, kan ikke forstå hva in i svarteste skauen som er så fordømt intressant med BB.

Sånn er det jo med så å si alle TV-programmer - det blir spennende bare du følger med på det.

Lenke til kommentar

Godt att noen har vettet i behold, kan ikke forstå hva in i svarteste skauen som er så fordømt intressant med BB.

Sånn er det jo med så å si alle TV-programmer - det blir spennende bare du følger med på det.

JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein, en 43 år gammel ryde gal bitch, ett kvinnfolk som er forlovet med penisfobi osv osv. Det er jaggu meg spennende å følge med på disse personene innestengt i ett hus.!

:shrug:

Lenke til kommentar
JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein

Hehe. Tror ikke jeg skal nevne navn men den er en jeg kjenner veldig godt som tenker slik. Står vi to og snakker og det kommer en jente/dame han kjenner overser han meg (eller den gutten/mannen han snakker med) fullstendig. Fitte er viktigere enn venner. L00sers sier nå bare jeg.

Lenke til kommentar
JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein

Hehe. Tror ikke jeg skal nevne navn men den er en jeg kjenner veldig godt som tenker slik. Står vi to og snakker og det kommer en jente/dame han kjenner overser han meg (eller den gutten/mannen han snakker med) fullstendig. forlystelsessenter er viktigere enn venner. L00sers sier nå bare jeg.

Har du smak den forbudte frukten? :roll:

:lol:

Lenke til kommentar

JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein, en 43 år gammel ryde gal bitch, ett kvinnfolk som er forlovet med penisfobi osv osv. Det er jaggu meg spennende å følge med på disse personene innestengt i ett hus.!

Du vet noe om deltagerene. ergo du ser på det DAGLIG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...