danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 LarsC er en gammel rev han. Snart skal jeg gjøre lekser istedet for å se på BB. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 LarsC er en gammel rev han.Snart skal jeg gjøre lekser istedet for å se på BB. Godt att noen har vettet i behold, kan ikke forstå hva in i svarteste skauen som er så fordømt intressant med BB. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Har du hatt en pause fra forumet i det siste da? eller ikke posta i de delene av forumet som jeg poster (alle) eller kanskje du har posta om natta slik at jeg ikke har lagt merke til deg? Ja. Nei. Nei. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 LarsC er en gammel rev han.ok Snart skal jeg gjøre lekser istedet for å se på BB. du er übercool Har du hatt en pause fra forumet i det siste da? eller ikke posta i de delene av forumet som jeg poster (alle) eller kanskje du har posta om natta slik at jeg ikke har lagt merke til deg? Ja. Nei. Nei. ok.roger /me er uoppmerksom Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har lagt merke til LarsC mange ganger før jeg. BB suger ja. Har sett en episode da jeg ikke hadde annet å gjøre, dette var for snart ett år siden. Kjedelig FFS! Hobby FFS! Tapere FFS! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 LarsC er en gammel rev han.Snart skal jeg gjøre lekser istedet for å se på BB. Godt att noen har vettet i behold, kan ikke forstå hva in i svarteste skauen som er så fordømt intressant med BB. Sånn er det jo med så å si alle TV-programmer - det blir spennende bare du følger med på det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 LarsC er en gammel rev han.Snart skal jeg gjøre lekser istedet for å se på BB. Godt att noen har vettet i behold, kan ikke forstå hva in i svarteste skauen som er så fordømt intressant med BB. Sånn er det jo med så å si alle TV-programmer - det blir spennende bare du følger med på det. JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein, en 43 år gammel ryde gal bitch, ett kvinnfolk som er forlovet med penisfobi osv osv. Det er jaggu meg spennende å følge med på disse personene innestengt i ett hus.! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Høyh! Du ser på BB du! Kom deg ut av hat-tråden nå! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Skjønner ikke hvordan man kalle dette en reality's serie, deltagarene spille jo uansett.... Ja, tittlen reflekter min mening! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein Hehe. Tror ikke jeg skal nevne navn men den er en jeg kjenner veldig godt som tenker slik. Står vi to og snakker og det kommer en jente/dame han kjenner overser han meg (eller den gutten/mannen han snakker med) fullstendig. Fitte er viktigere enn venner. L00sers sier nå bare jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein Hehe. Tror ikke jeg skal nevne navn men den er en jeg kjenner veldig godt som tenker slik. Står vi to og snakker og det kommer en jente/dame han kjenner overser han meg (eller den gutten/mannen han snakker med) fullstendig. forlystelsessenter er viktigere enn venner. L00sers sier nå bare jeg. Har du smak den forbudte frukten? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 JA fy fane så spennende det er med en kåt og innpåsliten toting som prøver seg på alt på to bein, en 43 år gammel ryde gal bitch, ett kvinnfolk som er forlovet med penisfobi osv osv. Det er jaggu meg spennende å følge med på disse personene innestengt i ett hus.! Du vet noe om deltagerene. ergo du ser på det DAGLIG! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Høyh! Du ser på BB du! Kom deg ut av hat-tråden nå! Nedda! Jeg har sett to minutter, og det holdt i lange baner. Men alle snakker jo om BB, så noe har jeg jo fått med meg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Var hos Tore i sted, og vi svitsja innom BB, og det første vi så, var en (manne)rumpe. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jøss, er det flere som ser på bygdebrother? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 BB = søppel-TV. Jeg holder til i et bofellesskap, og samtlige hybelnaboer er BB-entusiaster. Så jeg klarer ikke å unngå det. Akkurat nå er de samla rundt pc'n i stua og ser på bigbrother.no. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Må være enig at big brother SUGER denne gangen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Neinei. Det er ikke noe 'denne gangen'. Det suger. Punktum. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 :google: :google: :google: :google: :google: :google: :google: :google: :google: :google: :google: :google: :google: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg tror jeg så 4-5 minutter av det på tirsdagen, og det var faen meg nok. Dårligere program skal du lete lenge etter. Og han forbanna traktortrynet (no offence til alle traktortryner her inne) kan gå å legge seg. (alene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå