Lch Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg synes det er noe herk. Jeg har heller ikke TVNorge, så jeg er ikke en av de som ser på det. Faktisk er jeg rimelig lei hele reality-konseptet. Jackass er bra, dog. Men det er liten vits i å poste 'Big Brother suger' i trådene hvor folk diskuterer seriøst om det, nå er det vel? Så føler du for å kaste drit på Big Brother, sett i gang, pøs på. Suger, suger, suger hardt! Døde flodhester! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 BB er noe drit, ja hadde dette ennå vært kvalitetsøppel Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Dette er jo kvalitetssøppel, i motsetning til BB. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Gr, det irriterer meg at folk ser på det, og snakker om det på skolen dagen etter. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Gr, det irriterer meg at folk ser på det, og snakker om det på skolen dagen etter. er en tosk på bussen som ikke kan være med i bakken fordi han må se på "storebror". da sitter jeg og tenker Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Gr, det irriterer meg at folk ser på det, og snakker om det på skolen dagen etter. Ikke snakk med dem. </smartass> På tide med nye venner? </dumbass> Avbryt alle setninger som har noe BB-relatert i seg, kontinuerlig. </!folkeskikk> Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Gr, det irriterer meg at folk ser på det, og snakker om det på skolen dagen etter. Ikke snakk med dem. </smartass> Gjør ikke det, men de snakker høyt. På tide med nye venner? </dumbass> Slike folk er ikke mine venner Avbryt alle setninger som har noe BB-relatert i seg, kontinuerlig. </!folkeskikk> Slike som denne også? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 BB suger analtapp! så to min på søndag og holdt på å gå på veggene av kjedsomhet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Slike som denne også? Spesielt slik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Du hadde sikkert sett det hvis du hadde TVNorge Var innbitt wannabe temptation-island hater helt til jeg så min første episode igår. Ble sittende og gape og sikle og se på alle de sinnsykt flotte damene i små bikinier. Genial serie. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 ja hva skal jeg si, topicen uttrykker min mening om BB. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Enig, BB suger. Temptation Island er bedre sugle sugle. Jeg måtte se fem minutter før jeg klarte å slå av fjernsynet og gjøre noe mer fornuftig :-) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Du hadde sikkert sett det hvis du hadde TVNorge Nei, det tror jeg ikke. Jeg så en del på første 'sesongen' av BB og Robinson, men etter det mistet jeg all sans for realitytv (bortsett fra Jackass ). Hadde sjansen til å se alt dette greiene i fjor, men jeg gjorde det ikke. Jeg tar det som et godt tegn. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har ikke giddi sett på ennå, men fra jeg har hørt så må man heie på ubersjekkern fra toten Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 BB suger analtapp! så to min på søndag og holdt på å gå på veggene av kjedsomhet. Hva er "analtapp"? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har ikke lyst å vite det. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 analtapp? høres ut som.. tortur. larsc: hvordan kan det ha seg at jeg aldri har lagt merke til deg når du har så mange meldinger? bytta nick i det siste eller noe? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 analtapp er i allfall et banneord Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 larsc: hvordan kan det ha seg at jeg aldri har lagt merke til deg når du har så mange meldinger? Ikke vet jeg. Jeg er ikke deg. bytta nick i det siste eller noe? Nei, og jeg kommer aldri til å gjøre det. Bytting av nick er feigt ( @ BBC). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Nei, og jeg kommer aldri til å gjøre det. Bytting av nick er feigt ( @ BBC). Har du hatt en pause fra forumet i det siste da? eller ikke posta i de delene av forumet som jeg poster (alle) eller kanskje du har posta om natta slik at jeg ikke har lagt merke til deg? BB sux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå