Left Blank Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Kommentarer? Endret 15. juni 2008 av coax Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Antydningen til tema forsvinner i "pedalbruken". Det er ganske uvanlig og legge lag på lag i fiolinene slik du gjør, ikke minst, det er lar seg ikke gjøre i et orkester uten bruk av divisi (altså oppdeling av første og andrefiolinene), hvilket i og for seg er uproblematisk - men likevel, ikke på den måten du gjør det. La heller en seksjon spille alt, og fyll inn de øvrige akkordtonene i resten av orkesteret, og det vil faktisk bli en lineær melodi, istedenfor en vertikal klang som et resultat av en melodi (som pedalen på et piano). Ellers bør du lære deg litt harmonilære, og se hva du kan gjøre for å variere dynamikken. her har du litt inspirasjon: http://youtube.com/watch?v=azQes8aMubM Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Høres bra ut, men det blir litt mye strykere kanskje. Mindre er meir Ellers må jeg si at jeg liker mye av musikken din, stå på Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er jo "kjent" for mine stryker sustain metoder haha Men ja, nevermind. Takk for kritikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå