Gå til innhold

lyst på nytt strategispill.. PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk lyst til å spille et RTS spill jeg og nå.

Har ikke noe bra pc så trenger spill som krever lite.

Har spilt: AoM, WC3, RA2, Generals +++ så trenger noe tips som ikke har super grafikk, men ikke så "dårlig" som RA2. Generals har grei grafikk, trenger ikke bedre enn det.

Så tar gjerne imot tips :D

Lenke til kommentar

Et spill jeg vil anbefale er imperial glory, et kart basert spill fra napoleons krigen (ihvertfall i den tidssonen) der du kan være 1 av de 5 stormaktene på det tidspunktet, du kan sloss til havs og lands og er et bra gjennomført spill alt i alt.

Koste meg skikkelig når jeg spilte det og har aldri vært særlig fan av taktikk spill.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at ingen har sagt dette, men hvertfall favoritt spillet mitt gjennom tidende: Civilization I, II og IV.

Der er det vel egentlig hva man gjør det til selv syns jeg. Strategi spill er det hvertfall.

Støtter også varmt om CoH. Et flott spill med en drivende historie.

Lenke til kommentar
alle spill som er nemnt her har jeg enten spillt gjennom, eller så suger dem (WiC.. makan til møkkaspill skal en lete lenge etter).

CoH var fantastisk, men er lei SP delen, og det er vanskelig å finne folk til å være med på en MP runde..

Jeg kunne tenkt meg noe i stilen at man skal ta over et land.. At man har ett kart, og må ta over etter hvert...

Rome: Total War/Medieval 2: Total war er jo strategispill der du har et kart av Europa og skal ta over deler av Europa etter som du spiller og når du angriper noen eller blir angrepet tas slaget ned på slagmarken der du styrer hærer din..

Jeg har begge spillene og anbefaler dem om du liker strategispill der du utkjemper store kriger etc. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Stronghold 2....

Det er noe nytt i det minste....

Jeg føler at de fleste strategi spill er nokså like... Av de jeg har prøvd.... Har ikke prøvd WiC f. eks....

Men Stronghold 2 er forskjellig...

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...