Piratpjokken Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Nå er det sommerfri, og regnet utenfor varser om at jeg kan glemme å ta turen på fjellet i morgen... Hva er vel bedre en å sette seg inne å spille da? Vel, jeg leter etter ett nytt strategispill å kose meg med.. Helst middelalder, fantasy aktige greier, men sci-fi funker også! PC-en min takler det meste. Bring it on Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Supreme Commander + expansion packen Forged Alliance! Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Medieval Total War 2 + Kingdoms exp pack Warcraft 3 ROC + Frozen Throne exp pack Age of Empires 2 - Age of Kings Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Company of Heroes World in Conflict Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Må støtte forslaget om Company of Heroes over meg her. Helt fantastisk RTS Endret 15. juni 2008 av zeox Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 alle spill som er nemnt her har jeg enten spillt gjennom, eller så suger dem (WiC.. makan til møkkaspill skal en lete lenge etter). CoH var fantastisk, men er lei SP delen, og det er vanskelig å finne folk til å være med på en MP runde.. Jeg kunne tenkt meg noe i stilen at man skal ta over et land.. At man har ett kart, og må ta over etter hvert... Lenke til kommentar
Homer Simpson Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Empire earth age of Mythology Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 spillt, spillt og atter spillt... Nei.. jeg får nok heller holde øynene åpne selv... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Company of HeroesWorld in Conflict er ikke det et fps og ikke et strategispill, hvis du mener det er et strategispill vil jeg gjerne høre kravene dine for at det skal være 100% strategispill PS. anbefaler red alert 2 Endret 15. juni 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva med Anno 1701, jeg ble iallefall umiddelbart hekta. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Command & Conquer 3 Rise of Nations: Rise of Legends Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Company of HeroesWorld in Conflict er ikke det et fps og ikke et strategispill, hvis du mener det er et strategispill vil jeg gjerne høre kravene dine for at det skal være 100% strategispill Hvilket av dem? Har ikke spilt WiC Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Company of HeroesWorld in Conflict er ikke det et fps og ikke et strategispill, hvis du mener det er et strategispill vil jeg gjerne høre kravene dine for at det skal være 100% strategispill Hvilket av dem? Har ikke spilt WiC Ehm, nå er dere ute å loker. Begge de to er rene strategi spill, hvis du tror det er et FPS har du tydligvis veldig lite peiling på hva et FPS står for og inneholder.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg vet utmerket godt hva FPS er, ikke vet jeg hva ole_marius snakker om. Har ikke spilt WiC, men har sett nok til at jeg skjønner hvilken sjanger det er... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg vet utmerket godt hva FPS er, ikke vet jeg hva ole_marius snakker om. Har ikke spilt WiC, men har sett nok til at jeg skjønner hvilken sjanger det er... Jepp kom kanskje litt galt fram der, den var ment til ole_marius og ikke deg Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva med Anno 1701, jeg ble iallefall umiddelbart hekta. Enig i den og nå er det vel ikke så lenge til den Engelske utgaven kommer også. Ellers hva med Age of Empires 3 eller Civilization 4, det siste tar kanskje litt lang tid... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 det jeg defineres et fps (first person shooter) er at men er en soldat med et våpen og skyter. det jeg definerer et 100% strategispill er at man er en kommandør som styrer alt fra menn til tanks. noen gode eksempler er starcraft, generals, supreme commander, red alert osv..osv.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 det jeg defineres et fps (first person shooter) er at men er en soldat med et våpen og skyter.det jeg definerer et 100% strategispill er at man er en kommandør som styrer alt fra menn til tanks. noen gode eksempler er starcraft, generals, supreme commander, red alert osv..osv.. Ja så hvorfor påsto du at CoH eller WiC er et FPS? Altså et FPS går ut på at man kun ser det fra øynene og det må være våpen, de spillene bryter den reglen ved å kunne sees fra en helt annen vinkel, og kan derfor umulig være et FPS. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 100% strategispill er at man er en kommandør som styrer alt fra menn til tanks. Som for eksempel World In Conflict? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå