forskningsprosjekt 001 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei. Jeg har en Grundig Amira 17" tv-skjerm som jeg vil bruke som PC-skjerm. Bakom har den input for samme kontakter som PC-skjermen min har, men når jeg kobler den til er den bare svart (på alle kanaler, inkl. AV/SV) og den mottar ikke noen "signaler". Noen som kan hjelpe? -0w3z1 Bilde av tv-skjermen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du kjører vel ikke for høy oppløsning? Max er 1280x768. For å prøve deg fram kan du bruke 800x600@60Hz for å være sikker. Og du må bruke programplassen PC (ikke AV) for å få bilde. Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg finner ikke PC-Kanalen. Det er bare AV1-3 og AVS. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Bruksanvisningen er kanskje en fin ting.... Velg programplassen »PC« med »-/--« Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har verken medfølgene fjernkontoll eller bruksanvisning. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har verken medfølgene fjernkontoll eller bruksanvisning. Da har du et problem.... Eller et stort og et lite problem for å være helt presis. Bruksanvisningen kan lastes ned, men det er verre med fjernkontrollen. Og fjernkontroll må du ha for å velge PC-inngangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå