espenhogbakk Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei, Jeg skal ta en kjøretur til Narvik til uka, planen er og stoppe et par steder på veien å få fisket litt, jeg har tilgang på en hytte meldal som jeg skal bruke en natt, og da blir det litt fiske her. Men jeg kunne tenke meg og ta en stopp til på veien til Narvik, men jeg aner ikke noe om noen gode fiskevann nord for trondheim. Noen som kan tipse meg om noen gode fiskevann (eventuelt et sted hvor man kan finne det ut) mellom Trondheim og Narvik? Når det gjelder type fiske tenker jeg på ørret og eventuelt røye. Bør helst være tilgjengelig med bil eller en relativt kort marsj.... På forhånd takk. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det går jo an å fiske i elva namsen da.. ganske så kjent lakseelv etter hva jeg har forstått Men det er mulig dere må ta en liten detour, med gulesider finner dere fram Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 femte-sjette å sjuendevann på hamarøya, du ser dem til høyre for e6 når du kjører ned fra kråkmofjellet på tur nordover. Veldig fint der, går veg inn til sjettevann. http://home.no.net/hjff1/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå