Gå til innhold

Beste pre gen grafikk?


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
StarFox Adventure (GC) er ikke nevnt. God grafikk for sin tid med jevn og høy framerate.

StarFox%20Adventures%20Graphismes.jpg

 

Starfox Adventures har vakker grafikk.

wii-grafiske-myte-starfox-adventures.jpg

 

Jeg digger Rare's grafiske stil. De lager utrolig vakre og fargerike spill. Diddy Kong Racing (N64), Starfox Adventures (GC), Kameo (Xbox360), Banjo-Kazooie og Tooie (N64) og det kommende Banjo-spillet på Xbox360. Utrolig vakkert.

Lenke til kommentar

WW ser mye bedre ut enn TP, synes jeg. Celshadingen gjør jo at grafikken "varer", siden alle teksturer består av mer eller mindre rene farger, og at man dermed ikke legger like mye merke til kvaliteten på disse (går man nær en tekstur, ser man jo lett de individuelle pikslene). Foretrekker man realisme over stil vil man jo så klart foretrekke TP (andrull?).

 

Synes det blir det samme som å si at WoW (også "tegnegrafikk"/vektorgrafikk) har bedre grafikk enn HL2, eller kanskje også sammenligne det med grafikken til Crysis på High.

Når ble WoW cel-shadet? Det er vel ikke det? Ser ut som helt normal rendering der i gården fra her jeg sitter men. :p

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Støtter dead or alive 3

 

Ellers:

Metroid prime (2002)

 

35.jpg

46.jpg

 

 

Prince of persia: the sands of time (2003)

 

prince_screen005.jpg

5.jpg

 

 

 

Ikke glem fargebomben rayman 3 heller (2003)

 

rayman_3_screenshot_075.jpg

rayman_3_screenshot_021.jpg

rayman3_10252002_01.jpg

 

Ser kanskje ikke så pent ut utifra bildene, men det var mye rart å se på i dette spillet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Vel både rayman 2 og Beyond good and evil hadde en slutt som var av liknende type. Michael ancel står bak begge, så kanskje det har noe med det å gjøre XD. Et nytt plattformspill i raymannavnet hadde vært digg likevel.

La oss håpe de dropper engelsken til Rayman da, i så fall. Gibberish var artigere. :p

Lenke til kommentar
Vel både rayman 2 og Beyond good and evil hadde en slutt som var av liknende type. Michael ancel står bak begge, så kanskje det har noe med det å gjøre XD. Et nytt plattformspill i raymannavnet hadde vært digg likevel.

La oss håpe de dropper engelsken til Rayman da, i så fall. Gibberish var artigere. :p

Ja, enig der. Når jeg tenker meg om så ledet ikke Michael utviklingen av 3ern, men jeg tror fortsatt ikke at den slutten var et hint om en oppfølger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Jeg digger Rare's grafiske stil. De lager utrolig vakre og fargerike spill. Diddy Kong Racing (N64), Starfox Adventures (GC), Kameo (Xbox360), Banjo-Kazooie og Tooie (N64) og det kommende Banjo-spillet på Xbox360. Utrolig vakkert.

 

Er enig i at Rare lager fine spill. Husker spessielt Conker på Xbox:

 

post-121077-1216136904_thumb.jpg

 

 

 

post-121077-1216137261_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...