Core2Dude Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Synes GT 4 og Splinter Cell: Chaos Theory er de med best grafikk (av det jeg har spillt og sett) GT 4 Det der er vel strengt talt bilde fra GT: HD på PS3, ikke akkurat pre gen grafikk det Ups. Beklager, men uannsett, GT 4 grafikken VAR god på PS2 også Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 StarFox Adventure (GC) er ikke nevnt. God grafikk for sin tid med jevn og høy framerate. Starfox Adventures har vakker grafikk. Jeg digger Rare's grafiske stil. De lager utrolig vakre og fargerike spill. Diddy Kong Racing (N64), Starfox Adventures (GC), Kameo (Xbox360), Banjo-Kazooie og Tooie (N64) og det kommende Banjo-spillet på Xbox360. Utrolig vakkert. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) WW ser mye bedre ut enn TP, synes jeg. Celshadingen gjør jo at grafikken "varer", siden alle teksturer består av mer eller mindre rene farger, og at man dermed ikke legger like mye merke til kvaliteten på disse (går man nær en tekstur, ser man jo lett de individuelle pikslene). Foretrekker man realisme over stil vil man jo så klart foretrekke TP (andrull?). Synes det blir det samme som å si at WoW (også "tegnegrafikk"/vektorgrafikk) har bedre grafikk enn HL2, eller kanskje også sammenligne det med grafikken til Crysis på High. Når ble WoW cel-shadet? Det er vel ikke det? Ser ut som helt normal rendering der i gården fra her jeg sitter men. Endret 19. juni 2008 av Lande Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Støtter dead or alive 3 Ellers: Metroid prime (2002) Prince of persia: the sands of time (2003) Ikke glem fargebomben rayman 3 heller (2003) Ser kanskje ikke så pent ut utifra bildene, men det var mye rart å se på i dette spillet. Endret 19. juni 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hadde helt glemt Raymen 3, Kanon spill med nydelig grafikk! Husker første gang jeg så den store stjerne veien opp til himmelen (0.28 i videoen) http://www.metacafe.com/watch/281797/rayma...vok_slide_show/ Btw hintet ikke slutten av spillet til en oppfølger? Endret 20. juni 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vel både rayman 2 og Beyond good and evil hadde en slutt som var av liknende type. Michael ancel står bak begge, så kanskje det har noe med det å gjøre XD. Et nytt plattformspill i raymannavnet hadde vært digg likevel. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vel både rayman 2 og Beyond good and evil hadde en slutt som var av liknende type. Michael ancel står bak begge, så kanskje det har noe med det å gjøre XD. Et nytt plattformspill i raymannavnet hadde vært digg likevel. La oss håpe de dropper engelsken til Rayman da, i så fall. Gibberish var artigere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vel både rayman 2 og Beyond good and evil hadde en slutt som var av liknende type. Michael ancel står bak begge, så kanskje det har noe med det å gjøre XD. Et nytt plattformspill i raymannavnet hadde vært digg likevel. La oss håpe de dropper engelsken til Rayman da, i så fall. Gibberish var artigere. Ja, enig der. Når jeg tenker meg om så ledet ikke Michael utviklingen av 3ern, men jeg tror fortsatt ikke at den slutten var et hint om en oppfølger. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vet ikke om det her teller, men Star Wars: The Force Unleashed (klarer nesten ikke vente!) blir også utviklet til PS2, og det ser virkelig pent ut. Og så kan det vel diskuteres om det er pre gen eller ikke Lenke til kommentar
mtw Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) -- Endret 14. juli 2008 av mtw Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg digger Rare's grafiske stil. De lager utrolig vakre og fargerike spill. Diddy Kong Racing (N64), Starfox Adventures (GC), Kameo (Xbox360), Banjo-Kazooie og Tooie (N64) og det kommende Banjo-spillet på Xbox360. Utrolig vakkert. Er enig i at Rare lager fine spill. Husker spessielt Conker på Xbox: Lenke til kommentar
Pikmin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Conker er ennå et vakkert spill, tenkte å kanskje kjøpte en kopi til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå