Freaky Sunny Squirrel Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei, vet dere hvor man får kjøpt en National Geographics NG2345 veske over disk i Oslo området? Trenger den rimelig kjapt, skal på ferie i Seoul neste helg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tror de fleste her på forumet har bestilt den fra utlandet. Bestiller du den fra f. eks BH Photovideo, har du den mest sannsynlig før neste helg. Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Blir toll osv... er så stress og at man har aldri garanti for at den kommer før neste helg. Derfor ønsker jeg å kjøpe over disk, men takk for tipset Endret 14. juni 2008 av Dj What Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Den eneste butikken jeg vet om som selger den (i butikk altså) er Schrøder her i Trondheim. Sist jeg var innom hadde de NG2345 (og div. andre National Geographic bagger/sekker) inne til utstilling. Det er vel bare å ta seg en rundtur i Oslo sentrum og dra innom de mest sentral fotobutikkene å sjekke, evt. å ringe rundt. Ellers bestilte jeg mine via eBay fra samme selger - Chambrenoirecan eBay Store (, og slapp toll/moms på begge to, da han sendte de med verdi $30 og som gave (noe jeg ikke spurte om, men selgeren gjorde det uansett). Det tok ca. en ukes tid før de dukket opp. Bestilte også en Lowepro Rover AW II fra den selgeren også. Morsomt å betale 600kr inkl. frakt for en sekk som koster rundt 1700kr i butikk her. Endret 15. juni 2008 av bidz Lenke til kommentar
oddne Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Var innom FotoVideo for en uke eller to siden og da så jeg at de hadde NG-bagger, men sjekket ikke typen. Kjøpte selv en Crumpler /O Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg kjøpte fra scandinavianphoto og fikk den i posten 2-3 dager etter at de fikk den på lager, tror fortsatt de har på lager. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nå har jeg også lagt inn min bestilling! Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Var innom FotoVideo for en uke eller to siden og da så jeg at de hadde NG-bagger, men sjekket ikke typen. Kjøpte selv en Crumpler /O Ringte dem i dag, men de hadde den ikke inne Får se om Det Digitale Mørkerom får den iløpet av denne uka. Bare å komme videre med forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå